maandag 30 januari 2017

Grandioos geviert


Zoals beloofd al wat foto's die ik zaterdag heb gemaakt voordat het feest los  ging bij
Zoals ik altijd vertel ... heb ik mijn tafeltje weer gedekt... vol met Warme Groetjes en inspiratie.


Dit keer waren alle nieuwe producten van Elizabeth Craft Designs tentoon gesteld....
Met een flinke knipoog naar liefde en houden van Schitterende bloemen van Susan en overheerlijke dies van Els & Joset..... met de mooiste woorden van Suzzanne en de schitterende lijn van Moda Scrap.


De kleine bonbondoosjes zijn favoriet bij Aniet... en had veel leuke inspiratie mee....
Maar er zijn nog wat dies doosjes van ECD uitgekomen en die pronken ook op mijn gedekte tafel...


Als u goed kijkt... dan ziet u al dat ik flink bezig ben met voorbereiden op de grootste verrassing van ECD.... er komen nl. 14 sets clear stempels uit met passende dies !!!!!
En stuk voor stuk echt gigantisch gaaf....Zeer binnenkort leverbaar dus hou de website in de gaten van  Doe@Ding 


Annelies, Jannie, Irene en Marlous hebben me weer overheerlijk verwend de gehele dag..... 
Zalige gebakjes bij de koffie , overheerlijke luxe lunch en  moothie met tussen door steeds of ik nog iets nodig had.... en voor alle klanten gingen de dienbladen ook ruimschoots door de winkel.... overal stond wat lekkers en de goody bags vlogen werkelijk over de toonbank....


Wat een super gezellige drukte was het, echt feest..... want tja 10 jaar vier je natuurlijk niet zomaar hoor.... Ik mocht de feestmaand afsluiten en dat hebben we geweten.... Zelfs nog even de polonaise gelopen met Ria en Nicoline ha ha die met vele bekende dames aan de High Tea was...bij Angela en Astrid.... enorm gezellig en heb er even om het hoekje gekeken begin ochtend.


14 sets Clear Stamps ontworpen door Krista Schneider voor ECD.
*allemaal ingekleurd* hangen ze te pronken aan mijn standaardje...
Een hele bekende ontwerpster die voor ECD de leukste setjes aan stempels heeft getekend...
Cute, schitterende bloemen,vogels, vosjes maar ook te gekke katten en honden komen voorbij... huisjes en...leeuwen met de liefste fantjes... kortom we gaan genieten.
WANT.... iedere set heeft een dies set die stanst als u dat wil...geen geknip meer en het werkt als een tierelier..... hoe leuk is dat !!!!


Bijna 9 jaar werk ik geweldig fijn samen met Marlous...... en het gehele team van Doe@Ding.
We begonnen klein maar zo knus een stukje verderop in hetzelfde winkelcentrum.... en nu mag ik demo's en workshop verzorgen is de mooiste zaak ever die werkelijk alles heeft om ons hobby hartjes sneller te doen slaan.... Het aller nieuwste heeft Doe@Ding als eerste in huis... ze volgt alles op de voet en is net terug van de CHA 2017 en nu alweer naar Creativeworld in Frankfurt...
Kortom ik ben zo trots om deel te mogen uit maken van het Doe@Ding team....

Bedankt lieve mensen jullie maken het feest compleet .
Al jullie bezoekjes in de winkel... op onze demodagen in het voor en najaar....
3 & 4 maart is het weer zover dan zit ik weer op mijn vertrouwde plekje... in het Atlas.
U komt toch ook weer..... tot dan...


4 opmerkingen:

weitjes zei

Kon er helaas niet bij zijn,maar door je mooie verhaal en prachtige foto's toch een beetje mee kunnen gluren,bedankt,en ook vele warme groetjes voor jou xxxxx Francis

diana68 zei

Jeeee....zolang alweer maar super mooie tafel buuf. En op naar jou 10 jarig jubileum xx

Nancy Soetaert zei

het was prachtig om uw mooie creaties in het echt te kunnen bewonderen! Dank je wel voor je lieve info!
nancy

Cards made by Patricia zei

Je tafel was inderdaad weer mooi gedekt. Heb genoten van je mooie voorbeelden. En nog bedankt voor de tips. Tot ziens in maart tijdens de demodagen/workshop.

Groetjes,
Patricia