donderdag 12 mei 2016

Enjoy


Enorm veel plezier gehad aan het maken van deze gave accordion, zo enorm favoriet bij....Aniet!

ECD 904 Ring Accordion

Geheel uit soft Finish Cardstock 230 gram & 270 gram.

Geheel op kleur gebracht met mijn geliefde Distress Inktjes en ZIG CCRB markers.


ECD 1143 Garden Notes Zinnia
ECD 1092 Woodland Leaves 

Swak Mouse is van Whipper Snapper Design en geheel in kleur gezet met mijn ZIG CCRB markers.
Natuurlijk op Schut 225  perfect geschikt voor mijn Ziggies.


ECD CS 011 Just a Note  Hello & Enjoy bewerkt met ZIG CCRB markers en een vleugje glitter. 

Ook dat harten pareltje komt bij Doe@Ding vandaan echt mijn snoepwinkel...


Deze gaat mee voor de heerlijke inspiratie bij mijn nieuwste workshops die 21 mei van start gaan.
Dit keer niet echt een Warme Groet maar een ZIG CCRB marker technieken geheel in een leuk projectje verwerkt..... ga weer lekker door ermee... word echt geweldig.


3 opmerkingen:

Marja Sch zei

Wat een geweldig geheel. Groetjes Marja

Unknown zei

Awesome! Your cards always amaze me. You are truly blessed with an awe-inspiring talent! :-)

Unknown zei

Awesome! Your cards always amaze me. You are truly blessed with an awe-inspiring talent! :-)