vrijdag 13 november 2015

Warme Groetjes...


Alles staat klaar, na weken aan mijn demo gewerkt te hebben heb ik er z'n zin in om morgen 14 november bij Doe@Ding in Spijkenisse alles te showen wat ik zo al gemaakt heb....

Laat enorm veel inspiratie zien, echte Warme Groetjes van het merk Elizabeth Craft Designs maar ook Crealies... 2 hele verschillende ontwerpers en zo mooi in mijn straatje...


Nieuwe Crealiesjes heb ik verwerkt met deze Create a Card No. 19.
Zo geweldig leuk model die weer roept om mogelijkheden.



Heerlijk in kleur gezet met mijn Distress Inktjes en Markers.....op het mooie Schut Aquarel.


CL Duo Dies No. 3 Sneeuwvlokken
CL Set of 3 No. 13 bloemen 9

Ook weer het schitterende Pion gebruikt.... 


En hoe geweldig zijn de CL Set of 3 , 
No. 34 Labels  gecombineerd met No. 28 Labels.
Heel veel leuke Tekst Stansjes heeft Crealies en ook die zijn heerlijk te combineren...

Tja Warme Groetjes mocht niet ontbreken toch :)



Doe@Ding heeft heel veel leuke en mooie stempels....kijk gerust eens lekker rond in de webwinkel of morgen in mijn favorieten hobbywinkel in Spijkenisse.

Nu even relaxen om morgen los te gaan bij mijn gedekte tafel vol Warme Groetjes.
Graag tot ziens,


5 opmerkingen:

Alina zei

heel mooi, Anita, enig die vogeltjes!
veel plezier morgen!

Willy de Bruijne zei

erg mooi! prachtig ingekleurd ook!

Chantal zei

Mooie kaart, leuke vogeltjes en mooi ingekleurd.
Groetjes, Chantal S

Miriam zei

Mooie kaart!
Ik wou dat ik zo mooi kon kleuren met mijn distress inkt.... :-)
Binnenkort maar weer eens in de leer gaan bij je...

Groetjes, Miriam

Janine - Ellabella zei

Ohhhh woohhaaaa so cute.