woensdag 23 september 2015

Doe@Ding Demodagen weekend


Enorm veel mooie Warme Groetjes gemaakt en die laat ik met enorm veel  plezier as week-end 25&26 september zien bij de Doe@Ding Demodagen.
Dit GROTE EVENT heeft zoveel leuks dat kan en mag u niet missen.....en de toegang&parkeren is geheel gratis dus hoe leuk kan het zijn.

Alle ECD producten zijn te verkrijgen bij Doe@Ding 


Ik laat heel graag alle producten zien van Elizabeth Craft Designs...de nieuwe dies natuurlijk maar ook de 3 nieuwe sets Clear Stempels want die zijn me cute.
Show en vertel alles over Anita's Choice, vele hebben het al gekocht , zo ook op het Stempelmekka dus ben benieuwd naar de gave reacties dat snapt u :)


Alle in & outs over stempelen, inkt, poedertjes...handige tools en flesjes heb nl. mijn tafeltje weer vol kaarten maar ook inspiratie en ideetjes dus komt dat zien lieve mensen.....

Dit schatje bestaat uit vele vitamientjes en puur geluk....materiaal info:

http://www.elizabethcraftdesigns.com/

Stempels CS 004 & CS 007
ECD 771 Accordion Fancy Label
ECD 1092 Leaves
ECD 1030 & 1029 Bunch of Flowers
ECD 1059 Thinking of You
ECD 1069 Flower Cluster 2
ECD 1070 Ribbons & Jewels
ECD tape



3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wauw, die is superleuk en lief !
grtjs,martina
x

Cards made by Patricia zei

Wat een leuke kaart. Ik kom hem graag zaterdag in het echt bewonderen.

groetjes,
Patricia

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Schitterend mooi Anita
Groetjes, Emma