zaterdag 6 juni 2015

Marianne Design Event 30 mei bij Doe@Ding



Hierbij de 1ste foto's van afgelopen zaterdag bij Doe@Ding.
Wat was het een feest, grandioos gezellig en iedereen die kon is dan ook geweest.
Namens het gehele MD team en Doe@Ding team enorm bedankt .

Hierboven alle dames die deze dag er een feest van hebben gemaakt.....wat heb ik genoten.




Was stempel gast deze dag en heb enorm veel laten zien met stempels, inkt...poedertjes en technieken....leuke modelletjes zelfs een mand met Orchideetjes werd behoorlijk bewonderd.

Tja ik was *los* totaal uitverkocht...alles waar ik mee mocht demonstreren vandaar dat het een beetje leeg was maar te gek natuurlijk....veel plezier dames&heren met jullie leuks he.
En met de gave goodybag natuurlijk :)


Hier alvast een lief model kaart, met de stempelset CS 0927 die alweer in de maak is hoor.
Heb de poppy's bestempeld met Ranger Gold embossing poeder en in kleur gezet met mijn Brusho.
Liet natuurlijk graag zien hoe dit allemaal in z'n werk ging.


Natuurlijk volgen er nog meer foto's van deze dag, kunnen jullie op je gemakje nog eens kijken en meegenieten....Natuurlijk al een paar foto's van onze huisfotograag(f) gekregen maar er komt een link aan voor Pinterest hoor even geduld want het is best veel werk voor haar, Virginie bedankt alvast.





3 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Wow Anita 't zag er weer allemaal schitterend uit!!!

Fijn weekend!
Maria

Els zei

Ziet er allemaal heel gezellig uit en de kaart is prachtig.
Doe@ding staat nog altijd hoog op mijn verlanglijstje en dat moet eigenlijk dit jaar nog gebeuren.
Groetjes, Els

monique zei

Ik kwam na de MD-dag met zulke enthousiaste verhalen thuis, dat ik van mijn vriend een zomerworkshop van jou bij Doe@ding heb gekregen! :-)
Tot 29 augustus duurt natuurlijk nog wel even, maar ik zit me er nu al op te verheugen. Tot dan!
Groetjes,
Monique Felix