dinsdag 1 juli 2014

PressBoss....


We zetten de PressBoss eens flink in de schijnwerpers en iedereen kan meedoen om er 1 te winnen.
Heb een kaart gemaakt met de super leuke stempels en dies van Nellie Snellen waar ook de PressBoss van is....Kijk mee en doe mee.....Aktie van Juli t/m Augustus .


Alle pluspunten op een rij....
Wil je meer zien kijk dan eens HIER bij Craft Emotions.


Stempeltje  SWE007een lieffie in Distress inkt gezet.
Multi Frame MFD063 Flower-2
Shape Dies D014 Label.
SD023 bloem op de tag. 
Folding Dies NFD009


De PressBoss heeft vele pluspunten...
A4 formaat vind ik zelf grandioos fijn, robuust en stevig en een duidelijke beschrijving erbij.
Met 2 basis platen en de Press kan je nu alles aan echt grandioos fijn.
En wat embost hij fijn, super scherp en zo licht in zijn werk!


APSB001 Acrylic Precision Stamping Bloc is echt te leuk om te gebruiken, kijk even mee hoe ik deze tekst heb aangebracht met de APST003 Dutch Texts 3 - APST 013 zijn de lieve kleine bloempjes en bladeren.


Simpel maar enorm veel speelse mogelijkheden.....je kan natuurlijk hier je fantasie aardig op los gooien he...
Leuk bedacht en enorm simpel om te doen deze stempel hulp tot rond stempelen van tekst enz.


De Press Boss met 18 standen dus werkelijk alles kan erdoor, van vellum tot Mica, Shimmer Sheets, Stof en Leer.....div papier zelfs Synthetisch papier tot karton en natuurlijk alle type mallen, van de dunnetjes tot de robuuste van de Sizzix.


Alles is ingekleurd met mijn favorieten distress inkt en natuurlijk ook het blenden heb ik gedaan met Victorian Velvet en laat het papier nog even in de mal en blend het met een vleugje toe zo mooi.


Scherp de embossing folder komt er ook grandioos mooi uit, och het is dan dubbel genieten want hij draait ook nog eens heel licht met weinig omwentelingen dus top deze fijne machine.


Alle INFO lees je HIER over het winnen van deze fantastische machine en ik wens jullie dan ook enorm veel succes en daarna alle plezier.

Nu ook bij Doe@Ding te koop!

YOU TUBE FILMPJE  je met dank aan Jannie vd Zwan.



12 opmerkingen:

Ghea zei

wow wat een schitterend kaartje, en wat een geweldige hulpmaterialen TOPPIE!!!!!
Liefs Ghea

Jannie van der Zwan zei

owwwwwwwww Anita wat een super mooie kaart met de spullen van Nellie!

Groetjes Jannie

Unknown zei

Dit is weer een beauty van een kaart Anita!

José zei

't is weer een plaatje Aniet, en zoveel mooie malletjes gebruikt, het apparaat kan veel aan zie ik wel. Bedankt voor je tip om de bloem nog in de mal met inkt te bewerken, ik zit altijd zo te kliederen met de mallen. Groetjes uit Amsterdam

anita01 zei

Wat een super leuke reacties hier en in mijn mailbox, bedankt dames en een grote vriend aan het worden van Aniet hoor deze PressBoss.

Jannie jou complimentje is erg leuk we zijn voor heel even een soort van collega's en dat blijft altijd gezellig en leuk. Lieve mensen kijk ook eens bij Jannie voor mooie kaartjes en projecten van nellie Snellen....ze is er Designer. Fijne dag allemaa.

Elizabeth zei

Je kaart ziet er weer schitterend uit!!

Bastelkueken`s Kreative Welt aus Alsdorf zei

Oh Anita,, your card is so amazing and wonderful

Hugs
Anja

manon's kaartenhoekje zei

wauwwwwwwww wat een gave kaart is dit zeg, en kan me voorstellen dat je helemaal dol bent op je machine...veel plezier en succes ermee....ik zal ze nooit kunnen kopen..

groetjes manon

manon's kaartenhoekje zei

ik kan helaas niet mee doen heb geen facebook...
groetjes manon

Unknown zei

Wauw Aniet,

Het is weer een schatje geworden! Geweldig mooi hoor. En die PressBoss is een geweldig fijn dingetje! Het is ook mijn beste vriendinnetje ;)

Liefs,
Daniëlle

Joke zei

Wat een lief kaartje

Helga zei

Your adorable card is fantastic !
Liebe Grüsse
Helga