zondag 2 februari 2014

Vitamine groetjes voor jullie


Eindelijk eens een kaartje zonder opdracht gewoon omdat ik deze stempel zo graag in mooie kleurtjes wilde zetten....Na een flink griepje van 2 weken werd het wel eens tijd om op te knappen toch!
Nou hoe mooi is deze kaart toch gelukt al zegt ze het zelf ☺

Afgedrukt met mijn schitterende Archival *Blue Violet*
Small Ringlets en de grote zus heb ik hier gebruikt...en er is ook een mooi tussen maatje Loopy Rings.
Met dank aan Virginie waar ik wat grote van kado heb gekregen om te verwerken op mijn groetjes.

Ingekleurd met mijn distress inktjes ala Aquarel techniek en verwerkt op de speelse manier zoals ik het leuk vond. Gaat wel even overheen maar leuk schuiven....tot je het mooi vind!


En onder de bramen ligt een vleugje Zig, Wink of Stella Brush deze pen bevat een schitterend klein glittertje.
Is hij op dan kan je hem nog gebruiken als bv waterkwastje...☺
Eroverheen een glossy bubbel laagje wat ik voorzichtig heb opgebracht...zo smaakt de kaart nog *lekkerder* toch .

Tuurlijk ook de binnenkant een subtiel jasje meegegeven met een passende tekst.....
Love it ik hoop dat jullie hem ook mooi zullen vinden.

Op veler verzoek mijn Doe@Ding Nesting Circles, 20 stuks en zo fraai. Nog niet in de webshop maar wel leverbaar hoor dus 1 mailtje en voila....komt goed!
Een set die zo fijn in gebruik is, ze volgen elkaar enorm mooi op en ik hou hiervan.




24 opmerkingen:

Amanda zei

Bijzonder mooi Aniet, prachtige paars tinten, elegant.

liefs Amanda xx

anita01 zei

Was ook echt van plan om zoiets ermee te maken en dan lukt het ook nog, ja hier knapt iedereen van op toch!

Bedankt voor je lieve trouwe postje xxx

Nicoline zei

Wat een prachtige kaart weer zeg.
Mooie kleurtjes heb je gebruikt!

En die mallen.....die gaan op mijn verlanglijstje ;-)

Groetjes,
Nicoline

crealinedance zei

Hoi hoi weer een prachtige kaart.gr.Nel

Esther zei

Ziet er weer prachtig uit,heel mooi geworden.

Sandra zei

Echt super mooiiii !!

Anoniem zei

Wat ben je toch een kunstenares.
Ik vind hem heeel heeel mooi Anita.
Fijn dat je weer beter bent.
Groetjes Jannie

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart en wat een toverachtig effect geven al die fijne cirkels bij en door elkaar! Heel mooi!

Groetjes, Loes

Alina zei

heel erg mooi, Anita, bedankt voor de inspiratie! en nog heel veel beterschap!!!

maria's knutselplezier zei

Prachtig Kaartje weer Anita, Aai, een griep , niet prettig als je daar door moet, ik hoop dan ook dat je vlug helemaal hersteld zal zijn!!

Groetjes
Maria

Miranda zei

Hoi Aniet, wat een plaatje weer en kan me voorstellen dat je er van geniet...hihi...ik ook! Gelukkig weer beter? Ik blaf nog als een zeehond, dus misschien helpt dit wel....xxMiranda

Joke zei

Heel mooi Anita
Kun je toch alleen maar beter van worden

Anneke zei

Prachtig groetjes Anneke.

CreativityByWilma zei

Schitterend! Fijn dat je weer beter bent! Xx

CreativityByWilma zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
CreativityByWilma zei

Schitterend! Fijn dat je weer beter bent! Xx

Dora zei

schitterend!! en wat heb je die ringen zo mooi neergezet. gaaf.

Ellie Knol zei

Prachtig! Mooie zachte kleuren, en ik vindt het altijd een kunst om dit soort vruchtjes 'open' te houden bij het kleuren. Mooi gedaan!

Ellie Knol zei

Wat een mooie mal, met die cirkeltjes! Weet je ook wat het kost, en wanneer is het beschikbaar?

anita01 zei

Hai dames, wat een leuke berichten dit is het glansje op mijn groetjes hoor bedankt.

En Ellie Marlous van Doe@Ding heeft hem weer besteld, als hij binnen is laat ik het je graag weten okee?

En ben zo gek op inkleuren, heerlijk om te te smikkelen maar in de juiste kleur zetten is ook genieten he, leuk jou compliment thanks.

Henny zei

wat mooi Anita
Het is echt genieten als ik hier langs kom bij je.

groetjes ...

Antoinette Voorn zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt , supermooi.!

Roos-Mary zei

Hij is weer prachtig :)
Warme groetjes uit
Key Largo van de 2 Roosjes!

manon's kaartenhoekje zei

wauwwwwwwwww wat een super gave kaart is dit anita hij is echt schitterend....die zou ik ook graag willen maken tis alleen voor mij niet mogenlijk om naar marlous toe te komen....

groetjes manon