donderdag 12 september 2013

Demonstratie dagen Doe@Ding



Ben heerlijk bezig met leuks voor de mooiste dagen van het jaar.
Ben dit keer op mijn vertrouwde plekje te vinden hoor dames, hi,hi,...in het Atlas hotel.
De link hierboven geeft alle duidelijkheid met goede uitleg.


Heb heerlijk met de frames gewerkt van Marianne Design, poedertjes en leuke techniekjes komen op dit 3 luik voorbij.....


Hoe vele vogels er in onze tuin wonen is niet bekent maar deze is wel heel erg lief.
Hier een kantje, daar een stukje touw....ze hebben het allemaal in de mooiste hobbyzaak van Nederland☺


Creatables LR 0268 heb ik hier gebruikt als basis en daarna bewerkt en met stempels van marianne Design het lijstje ingeschilderd, enig die setjes.


Geloof-HOOP-Liefde
Wat is er toch veel leuks te vinden bij Marlous van Doe@Ding....
Jullie komen toch zeker ook allemaal....?
Ga weer snel verder met mooi's maken, tot latertjes,


8 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtige kaart weer Anita, als ik wat dichter had gewoond was ik zeker langs gekomen, maar helaas!!

Groetjes
Maria

jolanda zei

heel leuk gedaan

gré zei

mooi anita
heel misschien kom ik kijken

groetjes gré

anita01 zei

Bedankt voor de leuke reacties dames.
En zal leuk zijn je weer te zien Gre.
Er komen zoveel gave producten op de markt en iedereen heeft wat mooi's te laten zien. Hou het blog van Doe@ding in de gaten want het beloofd wat hoor ☺

Fijne dag allemaal.

Ditta zei

Gaaf Anita, mooie kleuren!
Natuurlijk kom ik langs, even genieten van al jou moois!!
Liefs Ditta

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Erica ♥ zei

Woww dat ziet er echt weer super
gaaf uit, heel erg mooi gemaakt !
Veel plezier in het Atlas ☺

Een gezellige (knutsel)week nog ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

manon's kaartenhoekje zei

oh wat een prachtige kaart anita

groetjes manon