zondag 25 augustus 2013

Gouwe Ouwe van TOEN !

Wat me nu zo leuk leek......is om dit kleine zelf gesneden ezeltje met jullie te delen van lang geleden.
Gewoon eens wat *Gouwe Ouwe* van toen.
Weet nog dat het te gek was om te maken en ik er enorm veel plezier in had.
Kocht mijn spulletjes al bij Doe@Ding  een klein knus winkeletje en NU zoveel jaar later....een MEGA mooie grote zaak een klein stukje verderop waar je je thuis voelt....alles onder 1 dank en een heerlijke service met webwinkel rijker en gezelligheid ten top!

Stempeltje, een oudje van Penny Black
Inkt, tuurlijk distress inkt van Ranger
Glittertje van Stickles maakt het af...lieffie he mensen ☺
Kleine stempeltjes waren van Hero Arts was toen al groot fan van beide merken en och ik hou er nog steeds van....hoe cute.
Eerlijk zeggen, hoe vinden jullie het projectje van TOEN?


26 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi hoor! Een echte Anita! De stijl is werkelijk overal te herkennen! Geweldig!

Groetjes,
Daniƫlle

crealinedance zei

Hoi hoi vind het een schatje.gr.Nel

anita01 zei

Och heerlijk toch he, ik doe altijd zo mijn best om het anders te doen maar dit stijltje is me zo intens lief....☺ Bedankt Danielle en Nel...

jokes-hobbyhof zei

Wat superleuk gedaan.

Groetjes Joke

Yvonne zei

Echt een schatje Anita,
liefs Yvonne

Jokecreatief zei

Wat een mooi ezelkaartje. Hij is prachtig.
groetjes Joke.

Anneke zei

Oh Anita wat is dit leuk. Echt heeeeel erg leuk. Bedankt dat wij het mochten zien. Groetjes, Anneke.

Ditta zei

Wat is tie leuk! Mooie kleur en zo'n lief stempeltje!
Dikke knuf, Ditta

Anke zei

oh echt een schatje!
liefs Anke

Jeannette zei

Superleuk Aniet! En waarom zou je iedere keer iets nieuws moeten verzinnen? Je ziet: oude ideetjes in een nieuw jasje zijn opnieuw leuk!

Groetjes,
Jeannette

Anoniem zei

Het is een snoepie Aniet. En ook al ken ik je creaties al vele jaren, dit model komt me niet bekend voor. En de PB'tjes blijven zo lief.
Lieve groetjes, Liselot

anita01 zei

Hai lieve meiden,

Dus toch wel effies leuk z'n oud modelletje , bedankt voor de reacties en zal het zo nu en dan eens doen. Want zet nooit alles op mijn blog en zo krijgen de lieffies toch nog een kansje whahah. En Liselot wat zijn we al jaren maatjes he, we blijven mailen en genieten hoor van elkaar altijd feest!

rian zei

super kaartje weer en dat stempeltje ook zo lief.
groetjes rian

hennie zei

Tja Anniet die goeie ouwe tijd was zo slecht nog niet!
Leuke hoor om eens ouwe koeien uit de sloot op te vissen.
Dat is zeker de moeite waard, zouden we vaker moeten doen.
Weet je nog wel...ouwtje!
We zijn toch allebei weer een jaartje ouder geworden.
Liefs hennepen.

Antoinette Voorn zei

Wat een dotje, prachtig gemaakt. beeldschoon plaatje, gewoon perfect!

Gr Antoinette

anita01 zei

Het is een bruidsmeisje en jonkertje Rian, echt te lief toch...en zo sweet klein van maatje, bedankt hoor voor je complimentje.

anita01 zei

Hej Hennepennetje, tja waarom altijd iets nieuw's als het ouwetje het nog zo goed zou doen whahaha...daar vallen we samen ook een beetje onder he☺ Alweer een jaar rijker, en wijzer whahaha ik geniet maar door en door en weer heerlijk bezig voor de aankomende demodagen bij Doe@Ding in Spijkenisse, jij komt toch ook weer he ;o) Fijne dag hier volop zon dus hopla aan de slag.....

Dicky zei

doe 'es effe normaal zeg, wat een plaatje, geweldig mooi weer!!

Tineke zei

Het is weer een bjoetie Anita, zo gaaf!

Liefs Tineke

Sandra zei

Een schatje is het anita !

cornelie zei

Wat een beauty!!! Leuk dat je hem laat zien want voor mij is ie nieuw:) Groetjes, Cornelie

Erica ♥ zei

Toen of nu, geen verschil, jij maakt
altijd mooie kaarten en creaties,
zo ook deze ! ☺

Een gezellige (knutsel)week nog ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Unknown zei

Hey great, this has been an awesome help to me, I have had some really strange annoyances in my personal life recently and it is funny how certain things can really pick you back up or make you look differently on the horrible things and get working on the other things in life. Anyway thank you a lot.
Cardsharing Server | Best cardsharing | SEO STAR SOFTWARE HOUSE | Dreambox Cardsharing

Made by Mirjam! zei

Hoi Anita,
Ja, oud wordt weer nieuw zo! Ik had 'm nog niet eerder gezien, voor mij is ie nieuw en "love it".
Misschien heb je nog meer oud wat je in een nieuw jasje kan steken?
Bedankt weer dat je het wilde delen.
Groetjes, Sylvia

Grietje Jansen zei

Oh die is echt heel leuk!!!!
Is het patroon ook van jezelf?
Zou hem heel graag ook eens maken.

Grietje

manon's kaartenhoekje zei

oh wat is die weer gaaff anita en ja hoor ben ook blij dat de oudjes weer eens voor bij komen ze blijven zo schattig....

groetjes manon