donderdag 12 juli 2012

Van Harte....


Heb weer de heerlijke combinatie uit de Aanbieding van Papicolor gekozen....
Een assorti van 4 x 15 vel 170 grams A4 Karton.

Marianne Design en Go Kreate gekozen als mallen en geblend met paarse tinten distress inkt voor diepte.
Ook in milled lavender de Marianne Design achtergrond tekst stempel gebruikt, hoe mooi houd dat op dit karton;o)
Zo kan je je eigen design papier erbij maken in de juiste kleur.



Van harte is bewerkt met Utee en die heerlijke stempel heb ik bewerkt met distress markers,

Perfect Pearls en Mica Gloss wisselen elkaar af hierbij tot een droom van een Flower Fairie.
Deze is weer gestempeld op het fijne stempelblok van Papicolor...een heerlijk karton wat goed te knippen is, en tja dat is toch geweldig;o)

Warme vakantie groetjes,
Anita

16 opmerkingen:

Ditta zei

Hele leuke, lieve kaart!Prachtige kleur combinatie, nou ben ik gek op paars en lila....
Liefs Ditta.

Debby Kuster zei

weer hele aparte kaart, met veel stanswerk. heel mooi gedaan

liefs Debby

corryskaart zei

hoi anita
wat een prachtkaart zowel in kleur als uitwerking en nu zie ik pas wat ik met die geweldige bloemenstans van marianne design kan doen:-))
groetjes van corry

Lia zei

Prachtig weer, altijd genieten van jouw creaties,
groetjes Lia

Dora zei

hele mooie kaart, die stempelafdrukje is heel erg leuk!!
groetjes

Karin zei

Leuk anita!
Mooie kleuren heb je ook gebruikt

groetjes karin xx

Irma zei

EEn echte Anita kaart . Ik vind hem weer geweldig aniet.
lieve groetjes Irma

Bernadet zei

wat een pronkstukje is het weer Aniet!!

Angelique zei

Wat een mooi kaartje.
erg leuk gedaan.

veel liefs Angelique

Grietje Jansen zei

Wat een leuke vorm kaart, en een mooi kleurtje.

Grietje

José zei

Wat een fantastische kaart is dit zeg. Geweldig! Mooie kleuren en die bloemen vind ik prachtig. Erg mooie afbeelding ook en mooi ingekleurd. I love it!

manon's kaartenhoekje zei

sapper de flap anita wat een prachtige kaart zeg.....en wat zijn die rondjes gaaf zeg ga eens kijken welke mal dat is en waar ik hem kan kopen....

groetjes manon

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Anita.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Gretha zei

Prachtig gemaakt Aniet en in helemaal mijn kleuren, vind lila altijd prachtig.
Groetjes Gretha

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart anita.

groetjes karin

Adrie zei

Wow , supers weer Aniet. Ik heb het papier inmiddels ook gekocht , samen met Mia. En wat heb je weer heerlijk gekleurd. Zoooooo leuk zoals je de bloemenmallen gebruikt hebt.
Liefs Adrie