vrijdag 1 april 2011

Winnaars van de ala Anita candy zijn......

Hallo dames en heren.
Wil eerst iedereen heel erg bedanken voor de heerlijke verhalen, mooie foto's van hun ala Anita tasjes, mail en heerlijke blog berichtjes.....ongelooflijk te gek allemaal.

We hebben de loodjes al gelijk geschreven en er nu 3 uit geplukt.
Dit zijn ze geworden:



Dames van harte en heel veel plezier met de ala Anita tasjes van Crealies.
Jullie mogen Crealies ( annelies@crealies.nl )mailen en aangeven welke maat boxmal je wilt, een 7 of een 8. En geef dan ook je adres gegevens door dan komt het helemaal goed.

Heel veel plezier met jullie prijs en een heerlijk week-end alvast.
Warme groetjes,
Anita.

14 opmerkingen:

Maris zei

van harte gefeliciteerrddd voor de winnaars xx

Desirée-ScrapDees zei

proficiat aan de winnaars en jij bedankt hé!

Joke zei

Gefeliciteerd Dames

Gretha zei

Hey Anita,

Wat zie ik nou, ik heb jouw candy ala Anita gewonnen, wat gaaf zeg.
Bedankt voor de kans om mee te doen. Als ik een tasje van je mal heb gemaakt, laat ik je er een foto van zien.
Super Anita!!
Groetjes Gretha

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dames gefeliciteerd met de mooie prijs, veel plezier ermee.

groetjes jolande

Miranda zei

Hoi Anita,

Ik kan mijn ogen echt niet geloven!!!Wat is dit gaaf zeg!!!Echt enorm bedankt.Wij zijn er zeer zeer zeer blij mee.Als mijn dochtertje en ik een tasje gemaakt hebben maken we er zeker een foto van.Wij zijn echt in onze nopjes hier.We hebben zelfs een dansje gedaan hahaha.

Iedereen ook bedankt voor de leuke en lieve felicitaties!
Groetjes,Miranda en Rachel

marijke zei

meisjes van harte gefeliciteerd hoor

Tinie zei

Alle 3 de dames gefeliciteerd en Anita heel erg leuk deze candy!!!

Groetjes Tinie

jannie zei

wat verschrikkelijk leuk zeg . ik riep boven leuk leuk zeg dat mij man het beneden hoorde . ik ben erg blij mee en verschrikkelijk leuk ik hou van tasjes en doosjes jannie van der lee . andere dames ookvan harte gefeliciteerd

Ria zei

Gefeliciteerd geluksvogels !!
veel plezier ermee !!

groetjes Ria S.

Tineke van der Linden zei

Gefeliciteerd dames!!! En veel plezier met jullie doosjesmal.
Groetjes, Tineke

Marie-Anne zei

Gefeliciteerd Miranda, Gertha en Jannie. Veel plezier met de tasjes mal.

Marie-Anne

Roelie zei

Dames, van harte met jullie tasjes mal!
Groetjes Roelie

jannie zei

anita doosjes mal ontvangen ga er volgend week mee aan de slagmoet eerst werken dag naar school doeg jannie bedankt nog