woensdag 22 december 2010

Kado voor Doe@Ding

En hier is dan de symbolische winkel Doe@Ding in Spijkenisse...mijn kado voor Marlous om haar veel geluk te wensen.

Daarbij natuurlijk een heerlijke techniekjes kaart gemaakt met bijpassende vlop van wel 27 cm. Ook de sneeuwvlok pedants van Spellbinders mocht hier niet op ontbreken.

Vele van de workshoppers hebben deze kaart uitgeroepen tot een waar pronkstuk dus kom hem maar bewonderen in de schitterende zaak, Marlous, Annelies of Harriet zal je hem graag tonen.

Stempeltje van Penny Black en gebruik gemaakt van de Impressabilities en div blauw tinten van distress ink : tumbled glass-stormy sky en chipped sapphire.

Neusje : barn door met een dotje Glossy accents.

Het patroon in hier te vinden, en was een uitdaging om te mogen maken.
Distress inkt: vintage photo-tea dye zijn gebruikt om het geheel te blenden en van kleur te voorzien. Afgewerkt vele bloemen,roosjes met stickles en kantjes.

Natuurlijk mocht het *oude* logo niet ontbreken om de winkel in zijn geheel af te maken .
Het speelse gras randje is zo heerlijk hierbij en is een Crealies randje.
Het dak kan open zo ook de onderzijde heeft een mooie sluiting om er iets *lekkers* in te doen....

Natuurlijk komen er weer nieuwe workshop datums aan, Marlous zal het mededelen op haar blog. Heel graag tot ziens in de schitterende workshop ruimte.....om te komen workshoppen *Spelen met inkt*.

Warme groetjes,
Anita.

17 opmerkingen:

Becky zei

This is stunning!! I just love this house and how you used the embossing for the roof. What a stunning envelope.

Gerrie zei

wauww anita wat prachtig zeg! daar zal marlous echt blij mee zijn. vind het helemaal super, zowel de winkel als de kaar en envelop. mijn complimenten hoor! als mijn pols weer beter is hoop ik ook eens aan je workshops te mogen meedoen.
groetjes, gerrie

Riet zei

Wowwww Anita,Wat schitterend zijn beiden gemaakt.
Echt ongelofelijk hoe jij dit toch doet.
Marloes was daar zeker heel blij mee.

Liefs Riet.

Margreet zei

wat heb je Marlous verwend met zo'n prachtige winkel, Anita....hoop hem tzt in het echt te gaan bewonderen!
xxx Margreet

Adrie zei

Ik wou dat ik Marlous was,wat een schitterende creatie's weer Anita.Ik ga er ook maar eens mee aan de slag.Ben nog niet bij Marlous geweest,kan effe geen auto rijden,dankzij beknelde zenuw in mijn rug.Baaaaalen , maar komt goed.
Groetjes Adrie

Lia zei

wat heb je weer schitterende creaties gemaakt, zal ik je wat vertellen... we zijn vanmiddag in de winkel geweest, en wowww super mooi en gaafff alles, kwam angelica nog tegen, echt super gezellig.
Je kaarten en je huisje hebben we in het echt bewonderd en wow heel mooi, Martien was ook mee gegeaan, en die heeft jou kaart als eerste zien staan en vond hem ook werkelijk prachtig
liefs Lia

diana68 zei

wauw je gaat als een speer Anietje.....helemaal te gaaf wat je laatstelijk allemaal hebt gemaakt !!

diana x

Lia zei

hi,
ik was weer terug.
Ik moest vandaag in het Erasmus zh in Rotterdam zijn en had aan Martien gevraagd of we in de nieuwe winkel van Marlous zouden gaan kijken, eerst had hij zoiets van als er teveel sneeuw ligt doen we het niet , maar vanmorgen waren we net op pad, toen vroeg hij heb je jet adres van Marlous bij je, erg leuk he dat hij er toch naar toe wilde gaan
Ik heb genoten en verschillende paperpadjes gekocht, (MME,BoBunny en BG ) ook Basic Grey mallen voor de cuttlebug, tekststempels van Inkadinkado en 13 copics,cardstock groen en kraft dat was het dacht ik.
Het was echt super leuk ik ben nu heerlijk aan het nagenieten
liefss Lia

Thea zei

WAt ziet dat er weer schitterend uit Aniet :):) TOPPIE

Gr Thea

Hannie Stoel zei

Ziet er super mooi uit Anita.

Ben nog niet bij Doeading geweest maar hoop gauw een keer te gaan. Maar ja....het weer is nou ook niet zo bijzonder om er op uit te gaan.

Fijne dagen Anita,
groetjes, Hannie

José zei

Wat is dit een prachtige creatie Anita, ik denk dat Marlous er mee in haar nopjes was! Ik hoop toch over niet al te lange tijd eens te kunnen gaan kijken, het is van de week helaas niet gelukt en nu gaan we na de kerst weer opweg naar Huningue in Frankrijk. Ik wens je vast hele fijne kerstdagen.
Groetjes van José

Eef zei

Dat heb je schitterend gemaakt zeg,daar zal Marloes zeker blij mee zijn geweest joh!
Tevens wens ik jou hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar meid!

Lieve groetjes Eef

Harriët zei

Wat heb je een leuk stukje geschreven.
Natuurlijk heb ik alles al in het echie bewonderd.Je bent echt weer super creatief geweest.

Harriët
XXX

Yvonne zei

Och, wat een plaatjes Aniet!! Daar zal Marlous absoluut heel erg blij mee zijn geweest. Schattig huisje en de Anitavlop :-)! Yvonne

manon's kaartenhoekje zei

wauwww wat is die gaafff anita daar was marlous en de meiden vast heel erg blij mee.............

groetjes manon

Grenouille Greetings zei

And your little house is divine! Warmest wishes, Lesley

Mickaela Sundkvist zei

I just found your blog and i absolutely love all your creations! Your coloring is just fabulous and the cards are always well-made and the colors are just so wonderful!

But i I'm wondering how you made the pattern on the envelope. Did you use a template or die-cuts? Distress inks, mist or something else? I just love the soft and wonderful look and would like to give it a try myself!

I will come by often to see your new creations,

Love Mickaela