vrijdag 8 oktober 2010

eerste demo/workshop dag Atlas.

Hier ben ik dan met mijn foto's....om 10 uur gingen de deuren open voor het publiek.
Ik kijk er echt naar uit hi,hi,....had zo lang erop moeten wachten.....met nog meer dan 400 andere bezoekers vandaag...wat een geweldige dag lieve mensen, bedankt...voor jullie bezoekjes, lieve woorden en complimentjes en kadootjes, wauw wat een feestdag xxx
Zoveel mooi's gezien, Jannie...je pronkstuk moet erbij hoor, want wie wil dit nu missen....

En tja samen met Monique op de foto, heerlijk prive workshopje van haar gekregen,en lekker bijgekletst. Wat is dit toch een leuke vrouw....Monique, wat hebben de mensen bij je genoten.
En onze lieve kanjer Cora staat zo te genieten meisjes.....ze had het helemaal naar haar zin vandaag met het begroeten van de bezoekers en de heerlijke workshop met Dia en Thea.
Ook even Femmy in de spotlights, ze staat nl in dit gave boek met kaarten.
Dus dat mag de gehele wereld wel zien toch, kijk ze stralen, ja Fem...ben zo trots op je xxx

Ellen, mijn over buuf....die heeft het in haar vingers....zo mooi zo sfeertje bij haar....
Nu badje in....house pakkie aan en de beentjes omhoog en nagenieten...
Vroeg naar bedje om morgen weer fris en fruitig aan dag 2 te beginnen....
Ik kijk naar jullie uit hoor,
Slaap lekker en see you...
Anita.

30 opmerkingen:

M@rtine zei

Wauw Aniet, het ziet er weer heel gezellig uit! Ik hoop maar dat ik strakkies nog kan slapen, hihihi en anders ben ik er morgen lekker vroeg ;-)
Tot morgen en slaap lekker.

Liefs Martine

mandy zei

oooooooooooooo wat ziet het er weer geweldig mooi uit allemaal en een prive workshopje van monique te gek zeg!
geniet maar lekker na he!
liefs mandy

hennie zei

Het was echt genieten Anita, mijn geestelijke stemming is euforisch. Mijn lichaam denkt er anders over.
Tja je kunt niet alles hebben.
Tot morgen, groetjes hen.

Yvonne zei

Oooooo, om te snoepen hoor!! Wat stralen jullie allemaal heerlijk, het enthousiasme spat er vanaf Aniet! Wat een mooie dingen zie ik allemaal. Heel veel plezier voor morgen, dikke zoen, Yvonne

Jeanet van der Lee zei

Ziet er heel leuk uit bij jullie daar, ik vind het echt jammer dat ik niet langs kan komen.

Adrie zei

Hoi Anita , was gezellig he vanmiddag ? Ben al druk aan de slag met al het moois dat ik gekocht heb.Kijk nu uit naar de 21ste.Weet nu al dat we veel lol zullen hebben.
Veel plezier nog morgen en tot gauw.
Groetjes Adrie

Tineke van der Linden zei

't Was weer super om je te ontmoeten en wat een boel moois was er te zien en te kopen!!!
Morgen nog een super dag!!
Groetjes, Tineke

Monique Lokhorst zei

Lieve Anita,

Ik ben ontzettend blij je vandaag weer te hebben ontmoet. Ik vond het erg gezellig en wat een leuke mensen. SUPER! Je maakt echt ontzettend mooie creaties, een lust voor het oog. Jammer dat ik zelf geen tijd had om lang rond te neuzen, het was lekker druk. Je foto's zijn enorm leuk! Tot morgen collega!

Veel liefs,
Monique.

Joke L zei

He genieter,Anita
Wat een gezellig sfeertje daar
Die kerstrol is wel heel mooi zeg

m@deliefjuh zei

oh wat ziet dat er reuze gezellig uit!!! geniet nog ffies van vandaag!

Jannita zei

Het ziet er gezellig uit Anita en een leuk sfeertje........wauw....... en die kerstrol is ook een beauty.
Morgen ook nog een gezellig dag gewenst

stempelfeest zei

Heb gisteren snel een rondje gemaakt maar kom vandaag weer terug! Marlous had haar zaakjes weer prima op orde!!!
Groetjes Mariska

Alina zei

leuke foto's, Anita, nog veel plezier vandaag!
groetjes, Alina

Ellen zei

Ziet er allemaal geweldig uit Anita.
Heel veel plezier voor dag 2;-)

Groetjes,
Ellen

Margreet zei

Ziet er allemaal leuk uit.
Allemaal heel veel plezier.
Groetjes Margreet

Maris zei

wat onwijs leuk live Anita, je staat er weer prachtig op samen met Monique
zooooo jammer dat ik niet kon komen he, maar j volgende keer beter, heel veel plezier weer vandaag xxx

Justine zei

Dat ziet er erg tof uit!
Volgens mij hadden jullie veel plezier dat kun je zien aan de foto's!
Ik hoop dat jullie vaandaag ook zoveel plezier maken!

Ditta zei

Anita, wat was het weer een gezellige boel, je heb weer zoveel mooie voorbeelden gemaakt!! Verheug me nu al op 4 november!!!
Gr Ditta

diana68 zei

geweldig zo'n meegeniet moment Anietje....

Diana x

Elly en Maartje zei

Dat ziet er heel gezellig uit! En was vandaag ook zo'n geslaagde dag? Groetjes Maartje

Hilda zei

Oooooooooooooo wat had ik daar graag bij willen zijn Anita. Jou weer in het echie zien, heerlijk daar rondlopen en genieten en aankopen doen.
Door de foto's baal ik nog meer dat ik er niet bij kon zijn.
Ik hoop dat je vandaag ook volop genoten hebt!!!

Groetjes hilda

Leonie zei

Hoi Anita, ik ben vandaag bij je geweest in Spike City en wat een prachtige creaties maak jij zeg!! :D :D
Ik vond het heel leuk om bij je te kijken en hoe je de tijd nam voor alle bezoekers.
Ben uiteraard gelijk je volger geworden en ik zal zeker regelmatig komen neuzen bij je.

Groetjes,
Leonie.

Cora zei

Hoi Anita,

Het was weer geweldig in Hotel Atlas. Je had prachtige weer prachtige projecten.
Lieve groetjes, Cora

Nicoline zei

Dat ziet er nog eens gezellig uit zeg. Hopelijk was dag 2 net zo gezellig maar dat zal ongetwijfeld.
Geniet nog lekker na!

Groetjes,
Nicoline

Harriët zei

Het waren weer 2 dagen genieten hè.
Nu lekker even een zondagje 'niets'...

Harriët
XXX

Harriët zei

Het waren weer 2 dagen genieten hè.
Nu lekker even een zondagje 'niets'...

Harriët
XXX

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat super hebben jullie het gehad en wat een leuke foto's bedankt daarvoor.....

op nar volgend jaar, hoop dat ik dan ook kan komen....

groetjess manon

Unknown zei

wow ik ben een weekje op vakantie geweest en wat is er weer een moois op je blog bijgekomen. Prachtige kaarten, snoezige tasjes. Het was weer genieten om ze te bekijken.

Groetjes, Joke

Angelique zei

Hallo Anita.

het was super gezellig en ik vond het hartstikke leuk dat ik naast je stond gisteren.

Ik hoop je volgende keer weer te zien.

Veel liefs Angelique

WILMA zei

Hoi Anita, ik vond het heel erg leuk om jou en Suze te ontmoeten. Wat maak je toch mooie projecten. Na wat oefenen met distressen is het gelukt om de forever friends beertjes in te kleuren. Heerlijk werkt het met de ranger kleurtjes! Ben heel blij met de spulletjes die ik gekocht heb bij jou. Je zult wel uitgeblust zijn na 2 dagen al die drukte. Pffft... ik doe het je niet na hoor. Misschien zie ik je weer op 30 oktober bij Doe@ding. Rust lekker uit en tot gauw!
Veel liefs
Wilma