Heerlijke kerstgroetjes in een zomers jasje....want deze heb ik al even geleden gemaakt voor
Craft Emotions. Heerlijke stempeltjes in een cute jasje dus echt ala Anita's zijn het geworden en pronken in de showroom van
Craft Emotions.
Vele mooie mallen, van de Sizzix
Funky Labels,
Marianne Design de dennenboompjes rand
Horizon Pinetres en ook hier mooi papier blokje gebruikt op het super gave Craft Emotions
Kraft met het stipje....ja ik ben groot fan van dit nieuwe soort
kraft wat in div kleuren te vinden is bij
Doe@Ding....en zelfs in 30/30 cm in de voordeel verpakking, dus leuke prijsjes waar Aniet gek op is☺
Blijf zo gek op de Sizzix
Poinsettia, gebruik hem graag en vaak is ze mooi......
Ook
Holly Brance & Pine embossing folders blijven heerlijk te combineren op je kaart van
Kraft, dit is dus de vlop en je kan er zo gelijk een geld vlopje van maken, hoe leuk toch?.
Hier en daar een stickervel gebruikt in het mooie groen-blauw of zelfs zilver....makkelijk in gebruik en dat werkt nog sneller en verrassender toch.....
En het inkleuren doe ik maar wat graag met mijn
Distress Markers. De kaart sluit met een sierlijke strik...
Ook heeft het
kraft passende vloppen, en nog eenmaal op veler verzoek dit vloppen mapje vol JOY tekst is van de Sizzix
Stacked Words Christmas!
Ook hier de schitterende mallen Hoekjes van
Marianne Design waar ik zo weg van ben.....
De rondingen bestempeld met Wild Rose Studio en bewerkt met
UTEE, 2 a 3 laagjes en even 7 minuutjes in de vrieskast. Dan kan je het kraken, het geeft dan barstjes die je weer in wast met
distress inkt wat een vintage look geeft en wat staat het mooi.