vrijdag 30 augustus 2024

Postage Stamps and....strips

 


Postage Stamps and...strips heeft de leukste embellisments ever....
De versiering die alles net even leuker en speelser maakt.
In mijn favoriete kleuren kijk en laat je inspireren.


Heelll veeel verschillende rondingen en rechthoekige plaatjes die je Planner & Sidekick op kickt...
Maar uiteraard ook te leuk aan je kaart of kado want dit leukt behoorlijk leuk op !


ECD 2176 Postage Stamps Strips
ECD 144 Soft Finish Cardstock *Anita's Choice*
ECD CS 330 Flower Centers
Distress & Oxide inkt by Ranger
Olo Markers
Gilding Wax

Ik heb ze allemaal ingezet,.... want hoe mega gaaf allemaal bij elkaar op de kiek.


Ook gebruik ik graag wat wax, hier Rose Quartz kleur gebruikt op zwart en dat geeft een bijzonder effect.
Ik gebruikte Soft Finish Cardstock wat ik ook bestempeld en geblend heb.... het mooiste Carstock ever...de kleuren knallen dan ook zo mooi.




1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Soms doet het toch wel even zeer als ik al dit moois zie nu ik niet meer in het DT zit, hihi, wat ontzettend mooi heb je dit weer gemaakt Anita, heerlijk om bij jou een kijkje te nemen, steeds weer!