vrijdag 14 juni 2024

Mix Tag Folder voor ieder feest

 


Speciaal voor alle lieve mensen om ons heen....
Ook de vaders houden van hartjes dus kijk mee en laat je inspireren door deze Mix&Make

van Ester 
* Favorite Humans*
&
*Remember Moments* van Devid
zie je ook mooie tekst van de *Everyday Elements *van Annette
Maar de Paper Flowers van Angelica fleuren alles op.
En de mooie stempel tak van 
Lesia Zgharda Stamps.
Kortom een heerlijke mix aan de mooiste producten.

ECD 2144 Tag Folder *-14- stansen*
Deze is uitgestanst uit ECD 144 Soft Finish Cardstock
Over deze Paper Flowers verwijs ik jullie naar mijn vorige post ook uitleg en meer foto's en directe ECD linken Zoetermeer.


ECD 2117 Florals -28-
ECD 2116 Florals -27-

Hier kun je ook de leuke binding beter zien,...
Laat je inspireren en veel plezier.


Er zitten -4- pockets in dit leuke mapje verwerkt....
En ook de aller nieuwste tekst stempels en stansen uit de *Remember Moments* verwerkt deze staan -19- juni op de ECD.EU webside.
 

ECD 2146 Pocket Page Fillers -2- met -29- stansen
Is voor mij de gaafste set om mee te spelen...en ik vond deze harten waanzinnig als Waterval momentje in deze Tag Folder .
Ook die leuke tekst hartjes verrassen zo leuk.


En jazeker hier kun je al die gave ornamentjes stansen zien uit de nieuwe sets van Devid.... ik ben nu al zo blij want dit siert prachtig.
Ook die kroontjes pen past dan weer leuk *tag folder set*


De tekst op de harten staat zo prachtig....
ECD 2141 Everyday Words -3- -28- stansen in deze set.

De harten schitteren subtiel als je deze waterval laat *lopen hi,hi, och hou ervan en die gave stempel van 
Lesia Zgharda Stamps uit de Oekraine past zo mooi weer...


Kijk de tekst hartjes, ze doen mij denken aan die heerlijke fruit-hart snoepjes die ik vroeger mee kreeg naar de basis school....ook de banaantjes snoepjes waren populair... hi,hi,...


Hierbij de leuke mini tags,... met tagtoppertjes erop in -2- maten en ja dat maakt het weer af he.... 
OXOX
Ik sluit af met deze lieve foto van Bailey op de achtergrond, mijn grote fan...en maatje .



1 opmerking:

Jannie den Butter zei

Wat een prachtige creatie Anita
Super mooi gemaakt !!
Groetjes Jannie