dinsdag 9 april 2024

Demo foto's & nagenieten

 


We gaan nagenieten met de demofoto's van de gezellige beurs in de Broodfabriek.
Maar liefst -11- foto's deel ik graag met de thuis blijvers die of het tever vonden of niet konden komen.
Ga er lekker voor zitten met een kopje koffie want er is veel te zien.


De mooiste stempels zijn van Lesia Zgarda Stamps.
De verrassende Pop Up van Karen Burniston
De fleurigste Paper Flowers van Elizabeth Craft Designs.

Een hele mooie stand van Stamps and Cards

Met mijn vaste demo tafel vol Warme Groetjes.


De speelse randen zijn van Karen en kun je op heel veel manieren maken en....verwerken.


Ook Karen Burniston boxjes, zo leuk om te bestempelen met de Lesia Zgharda Stamps. Opfleuren met de Paper Flowers en voila.


Schitterende kleur combinaties bij de Stempels van Lesia in combinatie met de Paper Flowers,... basis weer Karen Burniston.
Deze kaart staat ook op vele foto's zo leuk dan eer van je werk.


Ik had 2 boxen met de mooiste ECD Paper Flower rozen en liet graag zien hoe je dat nu maakt,....


Technieken met de fijne ZIG Markers in combinatie Derwent Inktense.... ook dat liet ik graag zien. De Paper Flowers bij Joset haar Panda vielen enorm op.... en zie je dat leuke chickie op de Postage Stamps stans set ook die is uitverkocht nu hi,hi,...


kei-gaaf
het stempelen met de Lesia Zgarda Stamps op een kei, zo leuk om te doen , veelzijdige kanten vertellen van de Inktense Potloden.
En hoe mooi is de das stempel erachter..... okee het vosje en alles wat je ziet aan stempels is van het fraaie merk Lesia Zharda Stamps.


De Roos werd gevoeld, knetter hard dus perfect om te versturen, heb de mensen ermee verrast en het geheim is,... 
ECD Soft Finish Cardstock 

Laatste bericht voor nu Anita is nog 1 keer te zien met haar demo
as november zelfde plaats en de Kerst Beurs om afscheid te nemen van mijn vaste demo plekje bij Stamps and Cards.
Nu hoop ik heel veel mensen te zien om gedag te zeggen.......
U komt toch ook, dan ben ik er ook....



3 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke dingen laat je zien.
Dank je wel voor het delen.
Ik ben naar Zaandam geweest wat ons niet zo veel voldoening gaf.
Ben er in November ook bij.
groetjes Marjan.

Jannie den Butter zei

Wat mooi wat je allemaal liet zien. Wat een werk zal dat zijn geweest ! Prachtig allemaal.
Groetjes Jannie

anita01 zei

Och ik heb zo enorm genoten, en ja er was heel veel te beleven op mijn tafel en erg druk maar rondom kon iedereen meegenieten, en voor vragen maakte ik graag tijd...
Marjan ik zie je heel graag in november, dan maken we er nog 1 keer een heerlijk demo weekend van ....
Jannie wat lief djw voor je trouwe berichtjes en wie weet zie ik je wel in november, de laatste kans hoor hi,hi,....