vrijdag 19 januari 2024

IK LIEF JOU

 




Hoera het is vandaag Black & White in mijn ECD Sidekick
En dat is werkelijk erg leuk om te doen en past zo mooi ertussen
Kijken jullie weer mee....

Ik hou zo van beweging in de pagina's dus de 1ste pagina klap je open en ja dan zie je het leuke doorkijkje...
We gaan op de Hollandse Tour met de teksten en ja dat werkt top.
 

De streepjes zijn ala Marie Clair die in ons ECD Team zit.

En je trekt ze gewoon.... met een fijne zwarte marker.

De achtergond met die grote zwarte dotten is een stencil , hoe speels het effect hierbij.


Vlopjes om het nog boeiender te maken,  kusjes en hartjes...
Ik Lief Jou
En die teksten zijn allemaal uit de ECD Planner &Sidekick serie.


ECD S047 Planner Stencils
ECD 1941 Photo Film Sliders
ECD 1984 Curved Libary Pocket
ECD 1986 Alphabet Tabs
ECD 1942 Ires Shutter Add Ons
ECD SC 291 Let's Stick Together
ECD CS 290 Mij niet bellen
ECD 1812 PE Reinforcements Pack -2-

ECD P020 Vintage Black
ECD PSF 144 Soft Finish Cardstock *Anita's Choice*


De leukste whoop whoop stempeltjes en tekstjes de mooiste doorkijkjes maken je pagina's extra spannend en tuurlijk een klein ECD Paper Flowertje op de ronding... dat snappen jullie.
Met een ROOD kusje sluit ik deze dag-post af....




Geen opmerkingen: