zondag 15 oktober 2023

Flowers ala Anita en dank jullie wel....

 


Hier het eindresultaat van de vorige post....
Een schitterende Warme Groet om jullie te inspireren vandaag.
Kijk en geniet van de stapjes hieronder.


Ik gebruik graag de schitterende ECD Planner Stencils, en hou de kleuren altijd vrij rustig.... en die kleur komt vaak terug in de kaart.
Zo krijg je een prachtige verbinding.
Let op deze basis is onmisbaar als je graag kaarten maakt...
Het schitterende sier randje valt nu zo mooi op.


De combinatie maakt deze Warme Groet, schitterend de Doilies  en de filmstrip... op de basis... en dan komen de Paper Flowers erop...
Lijm keuze is de ECD Kids Glue en voor jullie deze dikkere lijm.
Jullie zien mijn ECD Pincet echt onmisbaar.


ECD 1973 Pocket Page Fillers -1-
ECD S049 Planner Stencils -4-
ECD 2019 Large Doillies
ECD 2085 Florals -25-
ECD CS 330 Flower Centers (uitverkocht ECD.EU)
ECD 2078 Everyday Words -2-
ECD CS 329 All Occasion Sentiments
ECD Soft Finish Cardstock 240 gram *Anita's Choice*
ECD 817 Fine pointed Tweezer


De gestanste tekst is zo mooi.... ook hierbij het heel rustig gehouden met de schaduw erachter.... en daar is mijn favoriet, de tekst 
Its your day 


Mooie tekst combinatie , daar werd ik zo blij van.
Let op de mooie rand van deze basis kaart.... het siert enorm.


Stappen om te inspireren,.... wat zijn de Florals toch bijzonder en mooi.... soms word zelfs ik even stil... met wat er onder mijn handen vandaan komt.
Helaas geen live workshops meer in Waddinxveen zal jullie allemaal enorm missen die trouw aan de workshop tafel zaten.
Hoop dat jullie deze Warme Groet als inspiratie zien.



3 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Wat een prachtige kaart en je bloemen o zo mooi.
groetjes Marjan.

Jannie den Butter zei

Schitterend mooi is je kaart Anja !!
En je bloemen zijn prachtig !!
Groetjes Jannie

anita01 zei

Delen van deze mooie Paper Flowers is extra leuk, dank jullie wel met fleurige groetjes,