maandag 11 september 2023

Kiekje op de werktafel

 


Even geleden was ik toch heerlijk bezig met al het leuks van Annette Green, de leukste combinaties om jullie te inspireren.


ECD 2026 Postage Stamps
De basis van deze kleine Warme Groetjes is onmisbaar.
ECD CS 329 All Occasion Sentiments
Is mijn 2de tip...-26- div teksten voor een jaar rond, echt zo gaaf.
ECD C014 Pretty Pastels Hoe prachtig dit kleur-rijke Cardstock is kun je wel zien en combineert heerlijk met mijn ECD Soft Finish Cardstock 240 gram


ECD 2044 Florals Mini's is onmisbaar... -12- passende bloemen die al in de grote sets te vinden zijn en -9- blaadjes waaronder ook een mini varen blad en rondjes set voor in de hartjes van deze bloempjes.


En hier kun je zien waar ik allemaal mee aan het *spelen* ben...
Ondertussen is alles bij Annette beland die veel liet zien in haar Lives en bij Create & Craft tv.

ECD Everyday Elements heet deze collectie van Annette Green

Mooie labels om te maken... kijk gerust eens op deze link, daar vind je ook de andere labels...met passende stempelset.


2 opmerkingen:

saskia zei

heerlijk zo'n tafel vol!!

anita01 zei

Daar doe ik het voor, kijk lekker mee en geniet, bedankt voor je berichtje...