donderdag 8 juni 2023

Have a Beary good Time in een mapje

 


𝔸𝕣π•₯ π•π• π•¦π•£π•Ÿπ•’π• π•Šπ•‘π•–π•”π•šπ•’π•

πŸ…‘︎πŸ…︎πŸ…’︎πŸ…š︎ πŸ…˜︎πŸ…︎ πŸ…£︎πŸ…˜︎πŸ…œ︎πŸ…”︎

Good Old Times een mapje om van te genieten,

Ik hou zo van mapjes,.... en hoe te gek is deze gave basis met mooi randje....voor nog meer vouw mogelijkheden.

Het gave Grungy Wood Cardstock is favoriet....samen met Soft Finish Cardstock de juiste combinatie.


Gears, ik hou ervan... en het zijn gave maatjes van klein naar iets groter.....en tja ook mijn Florals sieren hier erg leuk.
En de Journal Phrases *tekst stempel* is zo mega cool....hier de Mini's bij verwerkt.... 


Als je het geheel open maakt zie je de geweldige stempels van de koekoek klok,.... net even anders verwerkt,.... zo leuk deze stempels om te combineren.....
Beren gezellig ook die heeft een Mini floral in de vacht gekregen hi,hi, och ik heb me zo vermaakt hiermee..... merken jullie het ,..?


ECD 2033 Ticket to fly free
ECD 2035 Get into gear
ECD CS 305 Journal Phrases
ECD CS 306 Good Old Times
ECD 1844 Florals -8- 
ECD 2044 Florals Mini's 
ECD CS 293 Journal Dates and Months
ECD 2034 Timeless Rounded Corners
ECD C012 Grungy Wood
ECD Soft Finish Cardstock 240 gram *Anita's Choice*


Achtergrond stempel blijft prachtig.... en ook hier nog even de beer met haar pootjes die ik dubbel heb verwerkt.... ze veroverd mijn hartje....... 








Geen opmerkingen: