dinsdag 30 mei 2023

Back in Time

 


De schitterende nieuwe ART Journal collectie van Devid is uit!
En ik heb er 2 giga leuke Planner Pagina's van gemaakt dit keer.
Een super gave basis met de ticket stans,...waar ik -2- pockets van heb gemaakt.... kijk mee en geniet.


Het geweldig mooie Grungy Wood Cardstock gecombineerd met Soft Finish Cardstock en het staat echt supers met al het leuks aan 
stans &stempel die ik met mijn nieuwe ZIG Markers op kleur heb gebracht.


kiekeboe met deze oude beren vriend,...
Op een ticket die van Soft Finish Cardstock zń fraai effect geeft met het stencil... en tja die lieve oude beren vriend siert....
-me time-
Iedere dag even eraan gewerkt.... en geloof me dit was weer puur genieten met de gave collectie van Devid.


Ook hierbij de combinatie van stencil-spetteren-bleken en daarbij de oude beer op kleur gebracht met mijn nieuwste Zig Markers.


Darja heeft de cute stempels ontworpen en tja dat stijltje cute sprak me al direct aan, beren gezellig....kiekt hij hier vanuit de pocket.


ECD 2033 Ticket to fly free
ECD 2034 Timeless Rounded corners
ECD 2038 Back in time
ECD CS 304 Back in time
ECD CS 305 Journal phrases-2-
ECD CS 306 Good old times
ECD S048 Journal stencils -1-
ECD C012 Grungy Wood

Mega leuk combineren met die enorm gave teksten , de must have .


Deze rechter pagina is ook de pocket bewerkt aan de binnenkant, dat leek me zo tof,.... de koekoek klok is mega zoet... met die leuke vogel de tijd tikt.....door.


Achter deze insteek pocket heb ik extra teksten verwerkt voor 
*Een Mooi Verhaal*
En zo te gek erboven het mooie stencil wat met Distress inkt is verwerkt,.... en dit zelfde model is er ook in de stans verwerkt..en erop verwerkt,.... dit is echt te leuk effect.



Geen opmerkingen: