dinsdag 14 maart 2023

Demo With Love

 




Na vele vragen een klein tipje van de sluier...wat ga je nog meer doen met de Demodag en op de beursvloer 3 dagen....!!!
Buiten dat ik de mooiste ECD Florals aan het plukken ben...en met de verrassende Pop Up's in de weer ben..... ga ik ook heel veel kleur techniekjes met de mooiste stempels laten zien....
Met de gaafste stempels ever....


De 1ste demodag -25- maart  


In de Winkel en...in de Oude Garage
 aan de overkant...dus lekker veel ruimte.
Neem ook workshop inspiratie mee.... van de nieuwste workshop dus..de 1ste groep is al vol maar.... er zijn nog 2 datum's extra ingezet.
-20- april een echte Paper Flower dag....
-6- mei een ala Anita met een twist...we gaan aan de kleur met al die leuke techniekjes in het cute of nature...de Pop Up en de Florals staan ook hierbij centraal... 
Dus jullie snappen al mijn Warme Groetjes hebben wel iets met deze laatste workshop te maken,...


Ook ben ik maar liefst -3- dagen met mijn demo in de Broodfabriek
-31- maart en -1- &-2- april
De mooiste Paper Flowers en we hopen dan ook de aller nieuwste ECD Florals collectie binnen te hebben of al voorbeelden...ermee want beloven kunnen we zeker niet.... het duurt allemaal wat langer deze tijden maar we doen ons best.



Geen opmerkingen: