woensdag 2 november 2022

Blank Canvas ECD Planner

 


Och wat ben je mooi....
De nieuwste Elizabeth Craft Designs Blank Canvas Planner is echt mega bijzonder
Dit gaat de hype worden in de Planner wereld want....je kunt hem nl ook bijzonder gaaf opleuken.
Mixed media.... of geef hem de kleur die je wil.....met bv basis GESSO en dan een leuke acrylverf..
De mogelijkheden zijn eindeloos....
Ik heb het blank gelaten, dat is eigenlijk al bijzonder en mooi.....en in kerstsferen opgeleukt.


Neem jullie stap voor stap graag mee,.... 
Men nemen de de Large Numbers en na uitgestanst uit het Soft Finish Cardstock ga je ze bestempelen, ik blijf de gave ECD achtergrond stempels te gek vinden.....en hoe mooi in het zachte grijs....
De bloempjes met de ECD Watercolors wat kleur gegeven,.....


Vond het zo mooi passend bij de Blank Canvas om pastel te werk te gaan dus heb ook wat witte watercolor door mijn kleur gedaan en dat gaf een prachtig effect.
Zacht hemels blauw voor de schaduw maar de -2022- helemaal af.


ECD PO -18- Planner Blank Canvas
ECD CS 124  Patterns -1-
ECD 1962 PE-51- Holly Page
ECD 1915 Large Numbers


Hoe te gek als je de Hulst stans stanst met het ECD Dubbelzijdige tape.
Dan blend je eerst alles op kleur , ik heb hierbij een mix van Distress & Oxide inkt gebruikt.
Dan bepaal je waar je de takken wilt vast plakken,.... hierbij maak ik altijd gebruik van mijn 
ECD pincet, onmisbaar....dan het geheel goed aanwalsen , een sheetje over de tak en wrijven.....met lichte druk..... en laatste stap : De besjes in helder rood ook met het dubbelzijdige tape uitgestanst zodat je direct kunt plaatsen....wat een tof effect he......
Zo is je kerst Planner klaar voor gebruik.



2 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat is hij mooi geworden!!!!!! Zo persoonlijk op deze manier.

anita01 zei

Het was erg leuk om het eens zo te proberen, mixed media ook te gek maar dat komt nog denk ik en wil ook een servet gebruiken,...maar die spulletjes liggen nu thuis op me te wachten,... veel plezier ook met jou Planner hoor...en leuk je berichtje,...