maandag 3 oktober 2022

Planner Kalender oktober

 



En ja hoor een verse week in oktober en het is alweer de 3 de.... dus tijd voor mijn Planner Kalender.
En een van mijn favorietjes is toch wel deze Racoon het wasbeertje....met dat lieve snoetje wat op een masker lijkt...zijn mooie pluimstaart en tja herfst is nu toch echt aanwezig dus de heerlijke pompoen mocht niet ontbreken.


Ik stans bijna altijd alles uit met het mooie ECD Soft Finish Cardstock, 240 gram en dat mooie reliëf geeft de kleur nog meer weer, ik blend het met de combinatie Distress &Oxide inkten van Ranger.
En zie ik nu een 2de Racoon, jawel zeg...die verstopt zich dus in ...de pompoen hi,hi,...
Hieronder de basis, en die had ik al gemaakt dus dan hoef je het alleen nog maar op te leuken......en dat is echt grandioos om te doen... 


ECD 1683 Racoon
ECD 1705 Pumpkin
ECD PE -22- Pocket-3- Top Loading
ECD CS 252 Monthly Overview
ECD CS 133 Retro Labels
ECD 1812 Reinforcements  Pack-2-
ModaScrap Cardstock




Geen opmerkingen: