maandag 6 juni 2022

Focus on what Matters

 


Sidekick wat ben je toch leuk....

En ook heel fijn,... zo kun je je gevoelens en je hobby combineren en vastleggen.

Er zijn van die momenten dat je denkt,.... adem *in* en *uit* en dan ga ik aan de slag voor extra leuke Elizabeth Craft Designs momentjes om te combineren en och dit is met veel liefde gemaakt.

TODAY... beren gezellig, binnen want de Pinksterdagen zit het weer even niet zo mee


ECD 1832 SE -10- Today with Slide Frames
ECD 1765 SE -1- 
ECD 1770 SE -6-
ECD PB -04- Reminiscence The Book -4-
ECD PO-16 Desert Sand
ECD 1834 SE -12- Scallop  Insert 
ECD 1812 PE Reinforcements  Pack-2-
ECD 1727 Honey Bear


Een fijne dubbele Sidekick pagina waaraan ik begon..... omdat het mijn uitdaging blijft om toch te combineren van wat oudere sets uit de Sidekick en tja de leuke honing beer hoort er dan zo bij.
Ik hou van bloemen-tuinieren en beren.... en andere leukerds uit de Joset Designs collectie.
En als ik dan zo bezig ben voel ik me een bofferd.....


Stories om soms te vergeten of aan te beginnen.... een heerlijk klein zakje verwerken uit het gave papier van het Reminiscence The Book -4- echt kei leuk.
Planner de grotere broer en deze Sidekick voor een maatje minder.....ze werken heerlijk om jou hobby in te verwerken met hier en daar je verhaal.......en evt foto's om altijd weer terug te kijken....
Of juist vooruit...... doe wat je fijn vind en geniet....


Geen opmerkingen: