dinsdag 26 april 2022

Take Time

 


Een speciaal moment om in te lijsten......
Tja dan is dit wel om heel trots op te zijn en de tijd ervoor nemen om ze te plukken en te ruiken.

Hier staan er een paar dubbele seringen takken  in de kleur lila in een Delfts Blauwe Keulse Pot, ooit een boom die mijn opa kweekte op zijn tuin, waarvan mijn moeder weer stekte voor mij en die ik koester...
Ze ruiken zo hemels....... mis mijn moeder al te lang.... maar als ik bloemen zie denk ik heel even , aan haar..... en word ik stil..... want ze vertelde me altijd, dat ik als bloemen meisje geboren werd...
Kon het niet laten ze te ruiken en te plukken zo klein als ik was....en dat, ja dat doe ik nog altijd met liefde..... en heel graag.
Wie verdient er een lintje.... ik vind dat mijn moeder er wel een verdient had.....


Wil ook via deze weg...iedereen een stralende Koningsdag wensen onder een oranje zonnetje.
Uiteraard hoop ik morgen de oranje tompoes te mogen opsnoepen bij een zalig kopje koffie /thee.
We gaan dit soort dagen weer vol in, heerlijk dat het weer kan.....en mag dus pluk um......


ECD 1951 Florals -15-

ECD 1957 Flower Pot/Bucket

ECD 1958 Shadow Box Frames

Soft Finish Cardstock *Anita's Choice*

Dit keer al mijn ingrediënten onderaan deze post....

Kan verklappen dat je dit wil maken, het zal je verrassen en mtt zal ook deze frames in de workshops voorbij komen, op veler verzoek.

5 opmerkingen:

roelie zei

Wat een mooi aandenken van je moeder en ze had gekijk je bent een bloemen meisje geworden

martina's kaartjes zei

Die is erg leuk geworden ! mooi gemaakt
grtjs,martina

femke zei

Heey Anita,

wat een leuke frame heb je weer gemaakt!!!

Groetjes Femke

Jannie den Butter zei

Prachtig Anita , heel mooi gemaakt !
Groetjes Jannie

anita01 zei

Tja het verhaal rolde zo eruit, soms heel soms.... vind ik dat het mag...en de reacties zijn dan extra hart verwarmend, dank jullie wel voor de berichtjes en ja dit frame met de heerlijke Florals is zo geweldig om te maken, warme groetjes van Aniet.