zaterdag 26 februari 2022

Love February

 


Hier de 2 de maand met mijn ECD Verjaardag Kalender.....
En tja 14 februari is daarbij Valentijns dag dus de maand van de liefde met vele hartjes
En hoe te gek is ook deze ModaScrap ondergrond met LOVE in het rose en rood....
En tja mijn liefde is mijn eigen Paper Flower Collectie die ik mag ontwerpen samen met Joset die de technische kant voor haar rekening neemt... top team dus!


Alle Kalender ingrediënten zijn uit de ECD Planner Collectie zie post 1 wat daagjes terug.
En nu de prachtige ECD Florals -13- erbij geplukt......
Uit Soft Finish Carstock gestanst en op kleur gebracht met Oxide inkt by Ranger
ECD 1878 Lacy Leaves is onmisbaar bij mijn Floral....
En zien jullie al die hartenpost en ander leuks,... ?
ECD 1735 Peek-A-Boo Love Set 
Kijk gewoon eens naar dit soort leuke setjes, ze zijn in de Sale bij ECD..
Fijn stralend weekend en hoop jullie weer verrast te hebben...



Geen opmerkingen: