vrijdag 15 oktober 2021

If Friends...

 

Hier het geweldig  Herfst Pizzabox projectje....

Met een passende tekst voor nu .... want herfst is het , als ik zo naar buiten kijk.

Bloemen houden van mensen en met de collectie Paper Flowers die ik voor Elizabeth Craft Designs mocht ontwerpen word het toch steeds gaver combineren.

Kriebels leuk want dit is echt zo gaaf om te maken..... en om iemand mee te verrassen.

Ook zal ik een heerlijke demo verzorgen bij Stamps and Cards op de KreaDoe te Utrecht.

En dan heb ik toch een boel inspiratie mee aan Pizzaboxen en Paper Flowers...komt dat zien !!!


En ...lieve mensen de ECD Watercolors zijn Binnen!!!!
Eindelijk,.... maar was het wachten waard... 24 heldere kleuren die prachtig mengbaar zijn.
Ik werk hier op het ECD Soft Finish Cardstock en tja dat is zo mooi.... en bijzonder.
Hoor ik jullie al zeggen, bloemen ook bewerkt met de Watercolors... jazekers !


ECD Watercolors Palette 24 colors
ECD 1781 Pizza Box
ECD 1841 Florals-5-
ECD CS 249 Autumn Words
ECD  1868 PE-42- Shapes, Frames&Words
ECD CS 212 In my Garden
Soft Finish Cardstock 240 gram en 300 gram


Ik heb de mooiste vlinder uit de Planner Collectie van Esther erbij verwerkt.
Onder de waxinelichtjes zie je het al zitten...deze is werkelijk prachtig mooi.
In de Pizzabox maar bovenop de box doet deze het ook schitterend en zo apart.....


Als extra inspiratie heb ik een *bakje* gecreëerd voor onder het lichtje...dat gaf z'n fleurig effect...
Dit heb ik ook eerst geblend met inkt en bestempeld met een lief bloemen stempeltje  zo zitten ze met z'n 4 tjes knus en gezellig in de Pizza Box.... !



Geen opmerkingen: