vrijdag 17 september 2021

ARTSpecialy 2021


Met liefde gemaakt en zal hem vol trots showen op de ARTSpecially Event 2021
18 & 19 september stand -14- Stamps and Cards

Elizabeth Craft Designs Paper Flower demonstratie en nog veel meer Warme Groetjes
Zullen te zien zijn en demonstreer alles met VersaColor Inkt en gave techniekjes met de bloemen ,
Ook zullen de gave Whimsy Stempels in de spotlights staan en 
Karen Burniston met haar Pop Up kaarten.
 

We gaan de BLOEMETJES buiten zetten en laat de vele mogelijkheden zien ermee...
Ook het fraaie Handgeschepte Papier zal te verkrijgen zijn in de stand.... met een gave aanbiedeing.
En laat ook de fav techniek van Els en mij zien met het mooie ECD Silk Microfine  Glitter .
Kortom ga vele zien,.... op de veilige manier die op deze beurs weer kan en mag....
Helaas geen warme knuffels maar op afstand van Aniet en mijn werk komt naar jullie toe...
Kijk en geniet.... want ik laat heel veel zien... en heb zoveel zin erin tot het weekend lieve mensen.



4 opmerkingen:

anncreatief zei

Wouw wat super mooi.
Veel succes op het artevent

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtig Anita,
ik had jou graag ontmoet en de bloemetjes bewonderd op de art specially beurs maar helaas, door prive omstandigheden gaat de beurs aan mij voorbij.
fijne dagen en geniet ervan!
groetjes Alma

JanniedenButter zei

Wat een geweldig mooie creatie Anita!!!
Echt super mooi, je hebt talent hoor.
Ook ik had er graag bij willen zijn.
Veel succes met alle mooie dingen!
Groetjes Jannie

anita01 zei

Och wat hartverwarmend jullie berichtjes, djw en gelukkig hou ik mijn blog voor jullie allemaal want genieten doe ik niet graag...alleen xxx