donderdag 12 augustus 2021

Home Jungle Special


Home Jungle Special is nu te verkrijgen bij jou geliefde hobbyzaak en leuk dat hij weer is...
Charlene & Ilse hebben er weer een uitgebreide set met gratis TN erbij bedacht en tja...kijk zelf hoe leuk je ermee aan de slag kan
 

Heb van de basis stans met het leuke randje... een mapje gemaakt, zodat je meer kwijt kan...
Daarop de pocket uit de ECD K002 Summer Journal Special , want mixen is nu wel extra leuk met deze set die in de aanbieding is bij ECD.EU .
Let op het super leuke tag modelletje en tja al die leuke extra's.....


ECD 1784 Decorative Insert
En dat leuke kastje,.... past dan weer zo gezellig.....deurtjes open en vullen  ... deze kiek kun je hieronder zien....


Ik wilde het totaal anders, om jullie extra te inspireren.... heb als basis het ECD Soft Finish Cardstock 140 gr.  gecombineerd....met het leuke ECD Modascrap *Color of Puppies Girl.
ECD K006 Home Jungle Special


Morgen zal ik een vervolg post doen want de bundel word lekker dik..... zal meerdere stijlen kunnen doen dus ga lekker door .... zodat hij bulkie word....daar hield ik vroeger al zo van in mijn stempel bundels... als dagboekje .



3 opmerkingen:

Cards made by Patricia zei

Vind het altijd weer leuk om te zien, dat jij er heel wat anders van maakt. Helemaal leuk zo met dat schattige papier.

Groetjes,

Patricia

Jannie den Butter zei

Het ziet er weer prachtig uit Anita!
Heel leuk gedaan!!
Groetjes Jannie

anita01 zei

Hou van net even verder bedenken en in mijn stijltje is dat genieten van al dit leuks....om jullie weer te laten genieten, ik geniet van de berichtjes ...bedankt !