maandag 24 mei 2021

Warmste Groetje Ever

 


Dit hele kleine Warme Groetjes heb ik met zoveel liefde gemaakt......
Voor mijn aller liefste buuf .

Uiteraard met de mooiste Elizabeth Craft Designs Paper Flowers van mijn eigen ontwerpen 

De natuur is zo mooi maar hij is ook van slag..... zoveel regen hebben we achter elkaar nog zelden gehad...... de zon is al even niet op bezoek geweest om de aarde wat op te warmen .
Vandaar dat mijn kaarten Warme Groetjes heten,.... het verwarmd het hart.

Hieronder probeer ik te laten zien hoe klein dit modelletje is,... de appelboom in volle bloei.... 
Het mooie ovaal setje is van Karen Burniston 

ECD 1842 Florals -6-
ECD Soft Finish Cardstock 240 gram *Anita's Choice*
KB 1055 Ovals -Crosshatch*



1 opmerking:

Jannie den Butter zei

Het ziet er weer geweldig mooi uit.
Wat zal je buuf hier super blij mee zijn. Ook je vorige kaart is prachtig. Groetjes Jannie