dinsdag 13 april 2021

Forget me Notjes

 


Forget me notjes, ik zeg het zo graag,.... gewoon op z'n Nederlands....of per post met deze gave inspiratie neem ik jullie mee over het tuinpad van mijn..... opa.

ECD 1838 Sidekick -16- Seed Packet

Kon het niet laten, mijn favoriete zaadzakje uit de ECD Sidekick serie by Esther... te vullen met leuks uit de ECD *Life is better on the Farm collectie by Joset.


12 delig is deze Sidekick set, met het leuke zaadzakje, hij kan ook zo leuk als *weggevertje*
Toen ik het bedacht ging er zoveel door mijn hoofd.... ik bruis dan van de ideetjes...en dit zaadzakje is dan zo leuk om iemand te verrassen als kaart...met echte worteltjes zaad en een grapje op kleur...
Mijn opa werkte bij een groot bedrijf met groente zaden,.... dus met de paplepel ingegoten.
De peentjes heten toen *Amsterdamse Bak* kan ik me heugen.


Forevertjes.... deze Vergeet Me Nietjes komen dan weer uit de ECD Paper Flower 
Als de dag van vandaag zo trots dat ik mijn eigen vergeet me nietjes heb om dit zaadzakje op te fleuren,... de gave schep en snoeitang zijn onmisbaar bij een tuinierster als ik.
ECD CS 213 Home&Nature
Zo toffe stempelset..... tekst maar ook het lelietje der dalen heeft deze set in huis.

De Zonnebloemen zijn uit de ECD 1858 Farm Accessories van de Farm collectie
Zo zie je hoe leuke het mixen is.... van al het leuks wat ECD in huis heeft .
ECD CS 215 Planted with Love
Dit stempelsetje heeft zoveel leuks en ook dat achtergrond takje.....

Uiteraard is alles uit ECD Soft Finish Cardstock 240 gram



2 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Nou ja Anita, wat een geweldige pagina weer!!! Ik denk dat ik hem stiekem geheel ga kopiëren voor in mijn planner, ik zeg, niets meer aan doen, SUPERGAAFFF.

JanniedenButter zei

Dat ziet er weer heel leuk uit Anita!!
Ook mooi je verhaal over je opa!
Groetjes Jannie