dinsdag 5 mei 2020

Planner plezier

Planner Plezier, iedere pagina verteld een stukje van jezelf....
Of je nu met foto's werkt gave stempels of stansen...
Het word echt persoonlijk...ook al ga je eens uit je comfort zone het is reuze leuk om te doen en te delen hier met jullie.

Heb gebruik gemaakt van Soft Finish Cardstock en die gecombineerd met het prachtige Journal Specials Cardstock van deze lijn by Charlene en Ilse die Elizabeth Craft designs uitbrengt.


Uiteraard combineer ik het allemaal met de prachtige Planner lijn van onze Esther...
Het past allemaal zo mooi bij elkaar ..... en door een totaal ander kleur gebruik is het altijd anders en inspirerend.... daar geniet ik zo van.

Pockets en tags, altijd van gehouden en dit past als een planner jas.... werk ook zo graag met Vellum en andere soorten papier.... maar toch de rust bewaren zodat alles mooi uitkomt.... ook in kleur.

Gave stencils, sieren hier de achtergrond, door verschillende diepte kleuren in 1 kleur te gebruiken word het speels.... en zo mooi passend.... reinforcements kloppen altijd och het is zo leuk om te maken,.... verveel me geen dag... en ook al verwerk ik zelf weinig foto's.... samen met de stempel collectie van Charlene & Ilse is het toch heel erg eigens...
 
Een geprobeerd in kleur te zetten in passende kleuren.... vond het een leuke uitdaging,....
Vleugje kleur op de koontjes... hemels blauw weerspiegeld...in haar oogjes. 

Tja een tag zo mooi, Soft Finish Cardstock mix met het fraaie Journal Special Cardstock
Het is werkelijk verrassend bij elkaar en zo warm van uitstraling... zo valt de inkt keuze ook zo mooi hierbij.... warme kleuren sieren deze Planner no -9- Dragonfruit in het mooie oranje binnenkantje...
 
Tussen de 2 pagina's zit een schitterend Mica wat ik bij Stamp and Cards zag...
Was er al zolang weg van en het maakt mijn werk echt bijzonder...hierom uiteraard de ECD 1736 Reinforcements gestanst uit zwart Frans fluweel. 


Geen opmerkingen: