maandag 13 april 2020

Tag het wel,...

Tag het wel, dat zeg ik met plezier.... want wat zijn ze geweldig de Stencils van Charlene & Ilse die ze ontworpen hebben voor de Journals Special collectie by Elizabeth Craft Designs

ECD  S031 Make Your Mark
ECD S032 Story Telling
ECD S033 Spring Flower Mandala 
ECD S034 Dot Dot Dot...

ECD 1744 PE -26-  Pocket -3- Tags & Toppers


Hier een heerlijke basis inspiratie voor jullie ik heb Distress Inkt by Ranger ingezet op het schitterende SFC... met het fijne MM borsteltje van Nellie Snellen dat blijft plezieren voor mij en hoop ook voor jullie.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

De beste plek om je geliefde terug te krijgen binnen de periode van 24 uur is op: aoba5019@gmail.com of bel/WhatsApp hem +27740386124. Deze machtige man DR ADELEKE hielp me mijn man terug te krijgen en hij bracht mijn verloren minnaar terug naar mij binnen de periode van 24 uur met zijn krachtige spreuk met slechts 340 euro om de items die nodig zijn voor de spreuk te krijgen. Niettemin zal ik adviseren die met relatie problemen om verder daar klaagt dr ADELEKE via deze details hierboven'

Prophet/Dr Odiboh zei

Dank u Dr. ODIBOH voor het terugbrengen van mijn ex-geliefde en ik ben u zo dankbaar voor uw hulp en ik beloof u voortaan dit goede werk van u te delen met iedereen die ik kan, ik heb alles gedaan wat hij me heeft opgedragen en in minder dan 48 uur mijn ex lover kwam terug .. je kunt hem bereiken via zijn e-mail: odibohsolutionhome@gmail.com of whatsapp +2347048883838 ..