woensdag 11 maart 2020

Lente kriebels op het ARTSpecially Event


Zonnetje, Dragon Fruit Planner -9-, en de zwoele lente geur van Hyacinten.....
Hoe te gek om eens lekker los te gaan met mijn Oxide Distress Inkten en...
Planner stansen en kersverse  Collectie Journal Specials 
By Charlene en Ilse
Als designer in dit team zit ik helemaal goed en hoop jullie kleur-rijk te inspireren.


Uiteraard is de kleuren combinatie een inspiratie voor aankomende 
Workshop / Crop  PLAN met Anita die ik de 3 de zaterdag van deze maand mag verzorgen 
te Waddinxveen bij Stamps and Cards


De basis blijft de favoriet van Aniet.....

ECD 1744 PE -26- Pocket -3- Tags & Toppers


En heel veel Oxides..... in de echte pakkende kleurtjes om lente kriebel van te krijgen.


De schitterende Mandala stans....verwerk je zo veelzijdig, och wie wil hier nu niet mee aan de slag,...
Hij komt meerdere malen voor op 1 pagina, en het verrast jou en mij nog iedere keer hoe mooi hij is.
Eronder de kleine hartjes die van een stencil zijn , love it!


Laat je verrassen,......  met het schitterende Soft Finish Cardstock *Anita's Choice*
Het mooiste effect wat je je maar kan wensen,.... voor in jou Planner!


Verwerk ze eens anders,....  leef je uit.... het geeft zoveel lol.


Kom bij me aanschuiven ,..... en geniet een dag mee aan de workshop tafel vol inspiratie... 
Iedere 3 de zaterdag van de maand kun je een plekje reserveren met uitzondering van APRIL.
Dan ben ik er even niet maar wie weet plannen we die nog extra met een Special....
 

De lijn Journal Specials is compleet, stansen-stempels-stencils & Cardstock
Het combineren is te gek, alles past zo mooi bij elkaar....

Ook mijn Juweeltjes met een PLAN gaan mee as weekend, dus kom bij me genieten....
Ze zijn te bestellen via Janet ,... een glas kunstenares met unieke exemplaren.


Geen opmerkingen: