vrijdag 22 november 2019

Warm Plan ala Anita


Uiteraard mag mijn favorietje niet ontbreken in mijn Elizabeth Craft Designs Planner
Tis een oudje en tja vogels en bloemen met z'n schitterende opengewerkte  Frame Arts Rond by Craft Emotions en de gave ECD 1736 Reinforcements maakt deze pagina voor mij heel...speciaal.

De handige potjes in een,.... komen bij Stamps and Cards vandaan een echte aanrader.
Soft Finish Cardstock en op de achterzijde de ECD Tape en stansen maar...
Klaar voor gebruik op mijn planner pagina.

Je kunt deze handige 64 mm maat Dubbelzijdige ECD Tape inzetten.
Maar.... ECD 15 mm is ook precies passend , en super fijne maat voor al jou werk en kaarten in elkaar te zetten.

Opbergdoosje met 12 potjes in een mooie maat... voor deze Reinforcements , super fijn in gebruik!


Het is weer een schitterende pagina geworden in mijn eigen stijl.... en gaat mee in de planner als inspiratie bij mijn PLAN met Anita workshop/crop....
Waar je heerlijke inkleur techniekjes mee gaat maken........ alles zit vol maar in 21 maart weer een plekje te reserveren


3 opmerkingen:

Gery zei

Wow, dit ziet er echt schitterend uit, Anita!
Ik houd erg van de zachte en romantische uitstraling van het geheel ❤️
Groetjes Gery

anita01 zei

Hoe heerlijk jou bericht Gery, dit is echt mijn stijl en heerlijk om samen te delen he , bedankt voor je leuke bericht...

Gina zei

Prachtig Anita en wat een leuk idee met de bloemetjes rond de gaatjes voor de ringen ! Groetjes, Gina