zaterdag 3 augustus 2019

Croppen met Anita



Ook dit soort leuke momentjes horen in je Planner..... en dat kan want we gaan heerlijk aan de slag met een leuk Creatief  Plan bij Stamps and Cards  

5 oktober en 21 dec staan op de Planning nog dit jaar en voor 2010 staan de datums ook al vast...
Iedere 3 de zaterdag van de maand mits er geen beurs is !
18 jan-22 febr-21 mrt-18 april-16 mei-20juni-19ept-17okt-21nov-21nov-19dec 2020 !


Alle info aan materialen en pakket krijg je mtt in de mail...
Croppen houd in dat je met je eigen planner en evt pagina's verder aan de slag gaat op deze dag maar ook kun je gebruik maken van de nieuwste ECD materialen en stempels en de machine staat klaar.
Uiteraard zijn er ook andere materialen en stempels tot de mogelijkheden en we gaan aan de stempel met leuke inkleur techniekjes... een mix zoals jullie van mij gewend zijn dus het beloofd echt super creatief te worden.

Ik ga tot 8 personen voor een persoonlijke begeleiding.... en ruime opzet deze dag!

Al mijn inspiratie gaat mee.... dus hoe te gek om aan te schuiven en aan de slag te gaan...


1 opmerking:

dieke zei

Hoi Anita,

Ik lees hier net dat jij crops organiseert. Wat leuk!
Een vraagje: Is het ook mogelijk om in een ringband-artjournal te werken, in plaats van in een planner?
Ik hoor het graag!

Hartelijke groeten,

Dieke Polstra