woensdag 5 juni 2019

You're so cute


Een serie katten/poezen Warme Groetjes met al het leuks van Elizabeth Craft Designs
De release is zo enorm geweldig.... vermaak me erg goed met nieuwe voorbeelden maken voor aankomende demo's.... 

13 juli zal de 1ste plaats vinden bij Stamps and Cards dus noteer het alvast....
Van 10.00 uur t/m 14.30 uur dek ik de tafels weer overheerlijk met deze release in de hoofdrol.
Uiteraard gaan er ook tips en weetjes mee.... met de ECD Planner lijn.



ECD CS 138 Furrever Friends
ECD CS 139 Build Your One Sentiments1

ECD 1604 Planner Essentials  2
ECD 1658 Planner Labels
ECD CS 125 Patterns 2 
ECD 1529 Garden Notes Frame It/Stitched Squares
ECD 1118 Stitched Squares

Soft Finish Cardstock, 240 en 300 gram in 2 maten A 4 en 30/30 cm mijn papier/cardstock lijn blijft puur genieten, prachtig wit met een structuurtje wat de inkt ten goede komt....  het verrast me nog altijd bij leuke technieken en wil je nu een straken lijn/tekst stempelen dan is de achterzijde speciaal mooi glad gehouden daarvoor.
Kortom , kijk mee en geniet ....... en bestel/koop eens een pak A4 of 30 bij 30 want ook die zijn geweldig voordelig in gebruik en speciaal te gebruiken bij het scrappen of groter project zoals een doosje.... 

Een Warm Groetje met wat producten uit de ECD Planner Essential lijn, och ik hou ervan, en u......


Geen opmerkingen: