donderdag 28 maart 2019

Mandje vol zonnestraaltjes

Was toch nog even een Sta Paasmandje aan het maken met mijn favorietjes van ECD
Ons lieve konijnenkontje die zo het gras inspringt blijft zo lief....
En tuurlijk de zonnebloempjes die in het setje van het mandje zitten een NUVO hartje gegeven...
Gezondheid met het worteltje , hi,hi, als bloemen meisje deed ik ze vroeger al in een vitamientjes mand opmaken samen met bloemen en soms een bloemkooltje dus zo gek is het toch niet he...


ECD 1459 Bunny
ECD 1460 Spring Basket


Verkrijgbaar in 240 gram & 300 gram
En... A4  maar nu ook 30/30 cm

Schitterend structuur aan de ene kant maar prachtig glad aan de andere kant.
En daar kun je dus heerlijk mee spelen met inkt, optimaal effect.
Gladde kant voor u teksten maar ook leuke techniekjes op te realiseren !
Kortom een must have voor onze kaarten makers en stempelaars...maar ook voor planner pagina's uitermate geschikt... geeft een prachtig effect.


Dat mooie blend effect heb je met dit gave Soft Finish Cardstock..... ik heb een mix aan inkt gebruikt hiervoor.... en de oogjes extra effect gegeven met een Nuvo drupje , nu glanzen ze zo lief !

Ik plak alles vast met Elizabeth Craft Designs dubbelzijdig tape.... in vele maten verkrijgbaar en kijk maar even HIER voor de juiste info!
Met het bredere rol maak ik mijn eigen stickers, zo fijn en gemak dient de mens.... toch!


8 geweldige kleurtjes met een heus *steen* effect...
Heb hier de Stone Drops *Chalk White* gebruikt en leuk dat ik het vind...


1 opmerking:

Gerlinde zei

Wat een ontzettend leuke paascreatie Anita!!
Schitterend!
Groetjes Gerlinde