woensdag 16 januari 2019

Sneek Peek's


Hoe grandioos leuk de nieuwste ECD Safari Release van Joset staat te trappelen van ongeduld.
En ik mag as zaterdag de totale lijn laten zien bij Stamps and Cards
Al mijn Warme Groetjes en nog veel meer zal prachtig uitgestald staat op mijn gedekte tafels

Nieuw.... komt dat zien komt dat zien!!!!

Ook mijn papierlijn Soft Finish Cardstock is aanwezig.....nog mooier als ervoor.




De Elizabeth Craft Designs stand op de  beurs te Frankfurt zal deze serie van mijn hand laten zien maar met goed vinden van Els mag ik hem as zaterdag al laten zien en dat is uniek...
Van 10.00 uur t/m 14.30 uur ben ik weer te vinden in Waddinxveen.... en....
Alle stansen en stempelset zal al verkrijgbaar zijn !!!!


Ik laat nog iets zien,... wat met de ECD Planner Essentials te maken heeft......
En ben jij nu ook z'n fan van deze lijn dan wil je deze demo niet missen...... geloof me.
Ik heb 4 stuks mee.... 4 verschillende en vanaf deze zaterdag te bestellen en misschien al te kopen want wie het eerst komt..... zit erbij.... waarbij, dat kun je komen zien....
Sorry maar vol trots wil ik het je live showen,... 

Go.... planner new's.... op 19 januari 2019 de must haves bij onze planner fans


Heel klein sneekje dan lieve mensen...voor degene die van ver komen..... de koffie staat klaar 
En ik ga lekker nog even door met mijn Warme Groetjes... die nu even geen kaart worden,... maar een ander plan krijgen,... graag tot as zaterdag.....


1 opmerking:

Cinderella zei

Goedemorgen Anita,
Wat een gaaf idee superleuke kaart.
Een fijne Vrijdag
Liefs & Creatiefs
Cinderella
X