donderdag 12 april 2018

Vlinderen.......


ARTSpecially 14 & 15 april, we tellen de dagen af.... en deze Warme Groet is zo prachtig gelukt.
Laat enorm graag zien hoe ik hem gemaakt heb met de mooiste materialen van..
Elizabeth Craft Designs....


ECD 1433 Butterfly Flourish

Een schitterende stans van Designer Suzanne Cannon , ik heb hem bewerkt met mijn ECD 812 fijne punt schaar, tot alleen de vlinder... en dubbel uitgestanst, Soft Finish Cardstock en Kalkpapier.
Hoe fijntjes het kleine bloempje op het lijf.... van Susan.

ECD 1506 Dasing Circles 
Basis uit SFC 270 gram en och wat blijft hij fantastisch met dat geraffineerde randje...
Alles bewerkt met mijn Oxide Distress Inkt van Ranger.


ECD 1370 Lely 2
Schitterend deze bloem kun je in vele kleuren maken,... ik heb gekozen voor de zachte lila tinten met groen... De ECD T4645 Pollen maken de bloemen nog realistischer....daar hou ik zo van.... en dan samen met deze vlinders maakt het geheel echt mijn stijl..
Had ik een stolpje gehad ging hij eronder... kan er naar blijven kijken....



4 opmerkingen:

SylS creaties zei

Schitterend! Is deze irl te bekijken op Art Specially?
groetjes,
Syl

anita01 zei

Jazeker ook deze *Warme Groet* is daar te bekijken,...
En neem heel veel moois mee,.... dus word genieten.

Hoop je daar te zien hoor, gezellig...

SylS creaties zei

Ik kom zeker even bij je langs!
groetjes,
Syl

Uplay365 zei

Jazeker ook deze *Warme Groet* is daar te bekijken,...
En neem heel veel moois mee,.... dus word genieten.

HolidayPalace**