maandag 20 november 2017

Christmas Decoration Star 3 D


Hoe geweldig sfeervol is deze Christmas Decoration 3D Star van Craft Emotions.

Verkrijgbaar bij Doe@Ding


Heb een stappenplannetje voor jullie gemaakt ....stans de open dies eerst uit jou gekozen Cardstock.
Wil je een 5-6-7 of zelfs een 8 puntige ster... zoveel x stans je het uit.
Leg de opengewerkte delen op de basis en zet ze vast met tape zodat ze bij het uitsnijden niet kunnen verschuiven in je bv Bigshot stans machine.




Ik heb hem in 6 punten gemaakt, dus alles 6 x uitgestanst , de randjes omgevouwen en met mijn bone folder extra aangeduwd tot een platte scherpe vouw.
Dubbelzijdig tape op deze randjes.



Nu plak je punt voor punt in elkaar , niets moeilijks aan eigenlijk en al snel prachtig resultaat.
Ik heb een klein lichtsnoertje erin gedaan voor een gave sfeer... 

ps tip, laat je hem open bij 1 punt, dan kun je hem goed ophangen dmv een lint/koort erdoorheen te doen, te strikken en op te hangen... einde feestdagen, vouw je hem makkelijk op en tot volgend jaar....
OF... versturen per post, enig toch ipv een kerstgroet....


4 opmerkingen:

scrappingtwins zei

Super

Liefs Ineke zei

Geweldig mooi ik ga er ook mee aan de slag

Liefs Ineke

Anoniem zei

Hoi Aniet,

Wat een schitterend effect!
Er is weer heel veel creatief moois bij je te zien. Ik kom wel regelmatig even koekeloeren, maar van reageren komt het meestal niet :-(
Ook voor jou en je mannen de groetjes,
Liselot

Anja zei

Echt een plaatje!!! heb hem besteld ik denk dat ze weg vliegen hahaha jouw schuld Aniet,je heb vaak bij mallen als je ziet wat je er mee kan doen, door voorbeelden echt dan ben ik de pineut hahaha
Groetjes Anja