dinsdag 17 oktober 2017

Uiltjes tijd.....


Hoe geweldig leuk de nieuwste stempelsetjes van ECD Krista Schneider zijn hoef ik niet meer te vertellen..... de passende dies maken het feest compleet hierbij.
Ik stempel op div aquarelpapieren maar Schut 225 is altijd erg fijn met licht watergebruik en inkt in dit geval Oxide Distress Inkt van Ranger.


ECD CS 039 Give a Hoot
ECD 1346 Give a Hoot

ModaScrap heeft schitterende Design Cardstock en ja ja Anita is *om* en gebruikt dit zo graag in combinatie met de leuke stempels van Krista Schneider....
Leverbaar in 2 maten 12/12 & 6/6 inch .

ECD 1175 Scallop Squares
ECD 1119 Fitted Squares
ECD 1269 Love Sentiments


Voor Elizabeth Craft Designs producten moet u natuurlijk bij Doe@Ding zijn !



4 opmerkingen:

ria zei

Hoi Anita,
Ik vind deze kaart zo leuk!! Vooral het model. Heb al zitten proberen maar het lukt niet zoal ik bij jou zie.
Is hier een speciaal patroon voor?
Groetjes Ria

Ellen zei

Ja ook ik snap niks van dit model kaart maar hij is beeldschoon...superleuke details!
Gr Ellen

anita01 zei

Super leuke reacties ook hier en ja dit moel had ik bij me bij de Doe@Ding Demodagen eind september....iedereen on foto's ervan maken en opmeten.... want het patroon is al onderweg naar de USA dus kan het helaas niet meer nameten...

Nancy Soetaert zei

schitterend kaartje!