woensdag 9 augustus 2017

Demo dag in mijn stempel&inkt straatje...


Kijk deze toch eens..... zo in mijn stempelstraatje......
Leuke techniekjes en mooie Crealiesjes  wisselen af bij as demodag Make&Take  bij 

Datum 26-08-2017
Tijd 10.00 uur t/m 15.00 uur

INSCHRIJVEN vanaf deze dag van start !

Het aller leukste is ..... er is veel te zien..... 
en ik pak eens heerlijk uit met de OXIDE DISTRESS van Ranger....
Tonic Studio Stamping Platform *in een gaaf jasje*
Doosjes.... ja tuurlijk gaan die ook mee en heb me toch een paar gave bij me....
Tonic Studio en Craft Emotions jasjes... gecombineerd met OxideDistress...
Crealiesjes en..... inspiratie workshop *spelen met inkt* !!!!

En u kunt per 2 of misschien wel 3 mensen aanschuiven, voor een ala Anita Make & Take...
Wat we gaan maken hou ik nog even als verrassing maar we gaan wel aan de slag met Oxide Distress Inkt van Ranger.... 



Vertel het aan je vrienden, en kom heerlijk genieten van stempelen, kleuren en combineren....
En schuif aan.... en ga aan de slag...  ja ja we gaan spelen...

u bent allen meer dan welkom want ik vertel enorm graag over mijn Workshops...
*Spelen met Inkt* gaat zijn 10 de jaar in en dat mag gevierd worden toch!!!!
Daarom kunt u 26 augustus aanmelden voor de Workshop die in het najaar van start gaat!
De datums maakt Marlous deze dag bekent en we zijn benieuwd wie er weer allemaal komen
 *spelen met *INKT* en vele gave stempels in een ala Anita jasje.....
Ik neem uiteraard al inspiratie mee voor deze workshop maar ook dat blijft nog even een geheimpje.... maar ik beloof u het word super leuk.


Ook deze Warme Groet gaat mee... Stempelsetje is natuurlijk van Penny Black.
De achtergrond Crelies Decorette XL 11 in elkaar grijpende cirkels
CL Bits&Pieces no 73 pootafdruk kat/hond

Zie ik je de 26 ste augustus.... dan neem ik heel veel leuks mee en inspiratie van de aller nieuwste Workshop *Spelen met Inkt*
Veel tips... en weetjes
En natuurlijk gezelligheid.... want een dag niet gelachen en gestempeld is een dag niet geleefd!

Tot ziens bij Doe@Ding



1 opmerking:

Cards made by Patricia zei

Wat een schattig kaartje Anita. Zou graag langs willen komen, maar ben dan met vakantie. Hopelijk kan ik nog wel een plaatsje bemachtigen voor de nieuwe workshop, want die lijkt me weer super leuk en gezellig.

Groetjes,
Patricia