zondag 26 februari 2017

Doe@Ding Demo-Dagen....


Vrijdag 3 maart & Zaterdag 4 maart dek ik mijn tafel weer vol met heerlijke Warme Groetjes....


Alle nieuwste dies, maar ook de geweldige 14 stempel-setjes neem ik mee incl. de passende dies om het nog leuker te maken.
Tuurlijk staan mijn ZIG CCRB Markers & Distress Inktjes  weer rechts van mij met een scala aan heerlijke technieken die we ook toepassen in mijn Workshops  *Spelen met Inkt* 
Wow, mooie penselen en pennen, WaterArt -Aquarelpapieren, potjes en doekjes... handige ditjes en datjes... ik neem het mee!



Ben al maanden aan de slag en het beloven weer 2 fantastische dagen te worden 
Houd u nu ook zo van creatieve creaties maken laat u dan adviseren en inspireren en geniet samen met uw buurvrouw, vriendin of kom alleen er zijn genoeg mensen die ook u passie delen !
De  gehele dag vermaakt u zich kostelijk bij de Doe@Ding Demo Dagen te Spijkenisse.


ECD 1297 Ivy Vine is werkelijk te leuk.....Susan ontwerpt het zo dat het net lijkt of je het net vers geplukt hebt uit je tuin..... schitterend.
ECD 1225 Potted  Heb me duidelijk laten inspireren door Susan, we zijn elkaars fan .
ECD 1280 Fitted Fishtails
ECD 1285 Smile , ik mag het zo graag doen....en geloof dat dit woord echt het meest gebruikte is op dit moment.... z'n fijne maat op mijn Warme Groetjes echt een aanrader.

Alles weer bewerkt met mijn geliefde Minies Distress....op Soft Finish Cardstock van ECD.


Zoekt u nu echt schitterend kant, lint  pareltjes of ander moois .... in de winkel kijkt u u ogen uit.
Ook daar  zijn demonstraties te vinden en vlakbij het Atlas Hotel :) 


2 opmerkingen:

Ellen zei

Schitterende kaart Anita!

manon's kaartenhoekje zei

wow wat een super gave crea's heb je weer gemaakt....

groejes manon