maandag 17 oktober 2016

Joy...met de Anita Frames


Anita Frames Pop Up van ECD is voor mij de set 2016....
Geheel is zo spannend en boeiend en ik blijf zo enthousiast erover....hierbij dus een winterse uitvoering.... 

ECD 1206 Anita Frames Pop Up
Soft Finish Cardstock 270 Gr. & 230 gr.


ECD 1210 Holiday Charms 
Vind deze sneeuwvlok echt schitterend en de mensen die me een beetje kennen weten hoe gek ik erop ben.... zeker als je ze bewerkt met de schitterende mooie Silk Microfine Glitters.


ECD S009 Stage It Stencil Blossom , ja ook deze sneeuwvlokjes zijn eigenlijk de hartjes van de bloemen.... juist dat moet kunnen toch....  :)
ECD CS 021 Holiday Clear Stamp
ECD 1259 Holiday Garlands 2 een geweldig mooie set waarvan ook deze subtiele die echt heel mooi te combineren is .


21 nieuwe Silk Microfine Glitters kleuren waaronder deze schitterende Lavender Ice
Ben nooit zo van de glitters geweest maar deze zijn werkelijk geweldig... en niet van glas wat ik heel prettig vind....
 Els van de  Burgt heeft vele filmpjes gemaakt ermee op You Tube .


Alles is verkrijgbaar bij mijn geliefde Doe@Ding... en eind deze week is de nieuwe website online dus even geduld..... maar als het klaar is ben u weer van harte welkom op de website... de Winkel in Spijkenisse is uiteraard gewoon open !


1 opmerking:

manon's kaartenhoekje zei

wow wat een prachtige kaarten weer anita. schitterend

groetjes manon