dinsdag 2 februari 2016

Believe...



Een kaart speciaal voor Els...... in een waas van kleurtjes waar Engelse hobbyisten zo van houden.
Soms is eenvoudig gewoon genoeg om een kaart boeiend te maken.
Mooie materialen, lieve zachte poeder achtige kleurtjes en voila....

Geloof .... dat ik deze wel erg mooi vind.....

Soft Finish Cardstock is dan zo prachtig om mee te werken....


ECD 1071 Card Stand/Easel wat ben ik toch blij met deze fijne steun..... het maakt je kaartje extra speciaal vind je ook niet.


ECD 1049 Quietfire Believe 

Ik werd even stil .... hoe mooi kan een woord zijn....... ja echt dit is al zo fraai.
Het siert gewoon bijzonder dit Warme Groetje.


ECD 1030 Bunch of Flowers 4 een combinatie van 1 setje bloemen maakt het weer zo leuk.
ECD 730 Curvy Leaves gecombineerd met mijn geliefde blaadjes...


Hartje  gewoon eens in het wit, zo komt de opgebolde bloem prachtig uit.


ECD 1063 Fitted Frames 3 Curvy Rectangles 

Ik noem het de *lijstjes* van Els.... gebruik ze enorm graag , langs de randen een vleugje Distress Inkt en met een foto erin is hij ook zo leuk !

Doe@Ding heeft hiervoor alles in huis.... ook het Soft Finish Cardstock in 2 diktes :)

Craft Emotions de groothandel.



4 opmerkingen:

Dora zei

prachtige kaart. zo sierlijke woordstans. je bloemen vind ik ook erg mooi.

Purple Diva 6 zei

Wow!!!! 💜 💜 soooo Pretty and simple just goes to show less is more.....

Purple Diva 6 zei

Wow!!!! 💜 💜 soooo Pretty and simple just goes to show less is more.....

manon's kaartenhoekje zei

oh deze is zo gaafff en zo mooi geworden....

groetjes manon