woensdag 9 december 2015

Cowgirls...


Een feestje om te maken speciaal voor paarden meisjes.....welnee,...
Hiermee kan je line dans meiden   mee verrassen, maar gewoon stoere bunnies wat dacht je daar van ....och ideetjes zat dus ging aan de slag....


Is ze niet geweldig leuk....Lucy the Rabbit ECD 1097 helemaal in The Country stijl.
Het de ECD 1098 Props 6 erbij gebruikt.... en dat is me leuk....gooi alle remmen *los* en even flink genoten met een potje Country muziek heeeejhaaahhh....

Distress Inkt Ranger Hickory Smoke  een van de nieuwe kleurtjes en die is me mooi bij het zilver.
Worn Lipstick is de 2 de kleur, voor de juiste sfeer.



Karen Burniston bedenkt het toch steeds maar weer opnieuw voor Elizabeth Craft Designs.....
Gift Card Accordion ECD 1095 is hot op dit moment....
Gecombineerd nog hotter... ECD 1096 Flourish Gift Frame en ik heb van de zomer een gave rol in de schuur gevonden....sttt. niet verder vertellen want hij is eigenlijk voor ons dakje :)

 ECD Embossingfolder gecombineerd met het Soft Finish Cardstock *Anita's Choice*
Lintje Craft Emotions maakt het geheel af....

Wil je mijn Warme Groetjes live bekijken...kom dan 19 dec. naar mijn
 Warme Groetjes Demo bij Doe@Ding.
Het word helemaal geweldig want ook de Sale is er dan :)
Vanaf 10.00 t/m 16.00 uur wie weet tot dan...


Metaal folie achtig met plaklaag....en zo geweldig leuk hierbij dat ik dacht....nu ik de rem er flink af heb wil ik eens geheel wat leuks ermee proberen en.....wat vinden jullie ervan ?
Let op de sheriff speld...extra mooi opgepoetst :)

Tuurlijk is dit alles te shoppen bij Doe@Ding en ze verpakken het geheel in de juiste kerstsfeer.
Groothandel Craft Emotions 



1 opmerking:

Gina zei

SUPER KNAP ! Zo mooi afgewerkt en ronduit schitterend met dat zilveren kader! groetjes, Gina