zaterdag 3 oktober 2015

Daisy.....


Daisy, de lieve Clear Stamps van Elizabeth Craft Designs hebben hun doop gehad bij de demodagen van Doe@Ding....Ze zijn te cute en getekend door Bianca Petroschi....
ECD CS 007 Hedgehog Daisy All Seasons 


En hoe leuk zijn de ECD 1061 Fitted Frames 1 Lace Rectangles Zo maak je je eigen lijsten kaartjes en dat is wel enorm anders en zo leuk.
Penny Black Florish achtergrondje gemaakt....
ECD 1071 Card Stand/Easel mag niet meer ontbreken bij de kaartjes....zo is het nog leuker om je kaart een mooi plekje te geven.



Snoes deze stempel...was er gelijk voor gevallen en geschikt voor een baby kaartje maar ook beterschap wensjes.....of juist omdat hij gewoon lief is.
Heb gewerkt op mijn eigen papierlijn Anita's Choice van Elizabeth Craft Designs en heeft een heerlijke soft Finish waar je op kan stempelen zoals ik heb gedaan, ik kleur gezet met mijn Distress Inktjes...doosjes en markers dit keer en dat gaat heerlijk.


St...ze slaapt, is ze cute.....
Hieronder mijn kaartensteuntje....zo staat je kaart nog meer te pronken op je kastje.....toch :)

Doe@Ding heeft alles van ECD en zoveel meer.
Craft Emotions de groothandel.



3 opmerkingen: